Sumavi Danışmanlık Turizm ve Organizayon

Sevim Zorlu • İletişim GSM: 0 546 546 15 01

RÜYA GİBİ BULUTLARIN ÜZERİNDE BİR KARADENİZ TURUNA HAZIR MISINIZ?

1.GÜN: Akşam belirlenen saat ve duraklarda siz değerli misafirlerimizle buluşarak rüya gibi karadeniz batum turu yolculuğumuza çıkıyoruz. Akseki Konya kırıkkale çorum üzeri sabah saatlerinde Amasya’ya varıyoruz. Kahvaltı molamızın ardından Bayezid külliyesi, Şehzadeler gezi yolu, yalı boyu evler, hazeranlar konağı,saat kulesi,kral kaya mezarları,Ferhat ve şirin su kanalları görülür. Sonrasında Amasya’dan ayrılıp yolumuza devam ederek Şebinkarahisar’a gelinir. Atatürk evi ziyaret edilir. Ardından şiran’a gelinir. Dağın ortasından çıkan 40 ayrı su kaynağının 15 metreden dökülmesi sonucu oluşan tabiat harikası Tomara şelalesi ziyaret edilir. Sonrasında Gümüşhane’ye gelinir ve otelimize yerleşilir. Konaklama Gümüşhane

2.GÜN: kahvaltımızın ardından oluşum yoğunluğu bakımından Dünya’nın ikinci zengin mağarası olan Karaca mağarası ziyaret edilir. Ardından zigana geçitinden geçerek Hamsiköy’e gelinir. Meşhur hamsiköy sütlacından yenilir. Sonrasında Maçka Altındere vadisine gelinerek Sümela manastırı ziyaret edilir. Sonrasında Uzungöl’e gelinir. Doğal güzellikleri görebileceğimiz uzungöl’de serbest zamanın ardından Otelimize geçilir. Konaklama Uzungöl.

3.GÜN: Kahvaltımızın ardından rüya gibi karadeniz turumuza devam ediyoruz ve ilk duracağımız yer Çayeli olacaktır. Buradan minibüslere geçerek Haremtepe Çay bahçelerine çıkıyoruz yeşilliklerin içinde bol bol fotoğraflarımızı çekiyoruz salıncaklara biniyoruz ve Çayeli’ne tekrar geri dönüyoruz. Çayeli’nde meşhur Rize bezleri dokuma atölyesi gezilir ve alışverişler yapılır. Ardından Fırtına deresine gelinir ve hem öğle yemeği alınır hem de buradaki aktivitelere katılma fırsatını buluyoruz, Zipline, rafting vs eğlenceli anların tadını çıkarıyoruz. Sonrasında Çamlıhemşin ve Ayder yaylasına çıkılır. Gelin tülü şelalesi fotoğraflanarak sizlere serbest zaman verilir. Sonrasında burada bulunan minibüslerle(extra) Hüser yaylasına çıkılır. Hüser yaylası karadenizin en yüksek yaylasıdır ve burada mecazi anlamda değil, gerçek anlamda bulutların üzerine çıkacaksınız. Hüser yaylasında ayaklarımızın altında Palakçur, Avusor, çeymakçur,ve kavrun vadileri arkanızda karadeniz sahil şeridi, karşınızda Hazindak ve Pokut Sal sırtları, yani 0 m den 4000 mt ye kadar heryeri görebiliyor olacaksınız. Tabi burada Salıncaklara binmeden de geri dönmüyoruz. Katılmak istemeyen misafirlerimiz Ayder yaylasında vakitlerini geçirebilecekler. Sonrasında Ayder yaylasındaki otelimize gelinir ve konaklanılır.
Önemli: Çeçeva haremtepe çaybahçeleri yerel yönetimlerin aldığı kararla kapatılmıştır. Ancak yeniden açılması durumunda ziyaret edilecektir. Açılmaması durumunda alternatif olarak Ağaran şelalesi programı gerçekleşecektir.

4.GÜN: Kahvaltımızın ardından programımıza yine yayla gezileriyle devam ediyoruz ve Şenyuva köyü ve köprüsü, Pokut yaylası, Sal yaylasını minibüslerle(extra) geziyoruz. Hava şartlarından dolayı Pokut yaylasına çıkılamaması durumunda Alternatif olarak Şenyuva köprüsü, Zilkale, palovit şelalesi programı minibüslerle(extra) gerçekleştirilecektir. Yaylalara çıkmak istemeyenler vakitlerini Çamlıhemşin’de geçirebilirler. Sonrasında Sarp sınır kapısına gelinerek Batum’a geçilir. Batum’da Avrupa meydanı, medea anıtı, altın post heykeli, astroloji saati, Piazza meydanı, St.Nicholas kilisesi, Alfabe kulesi, Ali ve Nino hikayesi ve heykeli, batum sahili gezilir sonrasında tekrardan Sarp sınır kapısına gelinerek Türkiye tarafına geçilir ve Hopa’da bulunan otelimize yerleşilir.
NOT: Pandemi dolayısıyla Batum’a geçiş sağlanamadığı taktirde Alternatif olarak Arhavi -Mençuna şelalesi turumuz gerçekleştirilecektir.

5.GÜN: Kahvaltımızın ardından Borçka’ya gelinir. Ve buradan minibüslerle( extra) doğa harikası Karagöl tabiat parkına çıkılır. Burada sizlere serbest zaman verilerek göl etrafında gezintiye çıkılır ve bol bol fotoğraflarımızı çekerek doğanın güzelliğine kendimizi bırakıyoruz. Ardından buradan ayrılıp Trabzon’a hareket ediyoruz. İlk önce meşhur Sürmene bıçakları mağazasına uğrayarak bıçak alışverişlerimizi yapıyoruz ardından çay fabrikasını ziyaret ederek çay üretimi ve çayın süreci hakkında bilgiler alıyoruz ve çay alışverişlerimizi yapıyoruz. Sonrasında Trabzon merkeze gelerek Atatürk köşkü ve Ayasofya camiisi ziyaretlerimizi yapıyoruz ve aynı zamanda trabzon telkarisi-gümüşleri hakkında bilgiler edinebileceğimiz gümüş mağazasına geliyoruz ve gümüş alışverişlerimizi yapıyoruz. Ardından Hotelimize geçilir konaklama Trabzon

6.GÜN: Kahvaltımızın ardından Giresun’a hareket ediyoruz ve buradan Kümbet yaylası, Mavi göl-Kuzalan şelalesi programımızı gerçekleştiriyoruz(extra). Katılmak istemeyenler için Giresun merkezinde serbest olarak vakitlerini geçirebilecekler.
Sonrasında Ordu’ya gelinir. Ve teleferikle(extra)Boztepe’ye çıkılır. Ordu’yu ve karadenizi yukarıdan kuşbakışı izledikten sonra Ordu’dan ayrılıp Samsun’a hareket ediyoruz. Samsun’da Atatürk’ün İstanbul’dan samsun’a 3 günlük yolculuğun ardından geldiği Bandırma adlı vapuru görüyoruz. Ve sonrasında Samsun’da bulunan otelimize yerleşilir. Konaklama Samsun

7.GÜN: Kahvaltımızın ardından hareket edilerek Bafra, Gerze üzeri Sinop’a gelinir. Akliman ve benzerlerine İskandinav ülkelerinde rastladığımız Türkiye’de ise sadece Sinop’ta olan Hamsilos Fiyord’u görülür. Sinop Tarihi cezaevi gezilir,Sinop limanında öğle yemeğimizi de aldıktan sonra Kastamonu’ya hareket edilir. Cumhuriyet meydanı, şerife bacı heykeli, Nasrullah camii ve meydanı gezilir. Yöresel Kastamonu ürünleri alışverişlerimizi yaptıktan sonra akşam Kastamonu’dan ayrılıp Ilgaz tüneli, Çankırı Ankara Afyon üzeri Antalya’ya dönüyoruz ve siz değerli misafirlerimizle vedalaşarak bir sonraki daima tur etkinliğinde bir araya gelmek ümidiyle ayrılıyoruz.

FİYATA DAHİL OLANLAR
6 gece Otel konaklama
Ulaşım
Seyehat sigortası
Profesyonel kokartlı rehberlik hizmeti
Haremtepe çay bahçeleri minibüs ücretleri (Çay bahçelerine müsaade edilmemesi durumunda alternatif olarak Ağaran şelalesi gezilecektir.)
Otellerde alınan tüm akşam yemekleri ve kahvaltılar

FİYATA DAHİL OLMAYANLAR
İlk gün kahvaltı (Amasya)
Son gün akşam yemeği (Kastamonu)
Müze ve ören yeri giriş ücretleri
Yurtdışına çıkış harcı(Batum-Gürcistan)150₺
Tüm öğle yemekleri
Hüser yaylası
Borçka Karagöl
Pokut yaylası-Sal yaylası-Şenyuva köyü ✖️Kümbet yaylası-Mavigöl-Kuzalan şelalesi minibüs ücretleri.
Batum içi ulaşım 75₺
Mençuna şelalesi minibüs ücretleri( Batum’a geçiş olmadığı taktirde mençuna şelalesi turu olacaktır).40₺