Realtime website statisticsRealtime website statistics

21 Ekim 2018 Pazar

  • 5,644 TL
  • 6,498 TL
  • 222,20 TL
  • 96.455

Başkan İtfaiye Personeli İle Kahvaltıda Buluştu

Başkan İtfaiye Personeli İle Kahvaltıda Buluştu

.

28 Eylül 2018 Cuma 09:48 TÜRKİYE

İtfaiye Haftası nedeniyle Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, İtfaiye Müdürlüğü personeli ile kahvaltıda buluştu.

Her yıl 25 Eylül-01 Ekim tarihleri arasında kutlanan "İtfaiye Haftası" nedeniyle Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, İtfaiye Müdürlüğü personeli ile kahvaltıda bir araya geldi.

Burdur Belediyesi İstasyon Parkta düzenlenen kahvaltıya Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, Başkan Yardımcıları Ali Say, Serdar Başgül, Hasan Duygulu, İtfaiye Müdürü ve itfaiyeciler katıldı.

 İtfaiyeciler haftasını kutlayan Başkan Ercengiz, “300 yılın üzerinde olan İtfaiye teşkilatı, 1932 yılından itibaren Burdur’da profesyonel olarak itfaiyecilik faaliyeti sürdürmekte. İtfaiyeciliğin dünyadaki gelişimi bir zorunluluk hale gelmiş ve artık tüm dünya da bir iş kolu olarak profesyonel yapılması gereken bir iş olarak, bir meslek olarak ve kendi içinde teknolojik anlamda gelişimi koşul olarak önüne sunmuş artık bir meslek olmuş. Sizde bu işin profesyonelleri olarak birimimiz içerisinde görev olmadığı sürece kimsenin fark etmediği ama bir yangında bir trafik kazasında bir selde afette mutlaka başvurulan meslek haline geldi. İlimizi tehdit eden çok büyük bir yangın olmamasının tek bir nedeni sizlerin yerinde zamanında hareket ederek yangına müdahale etmeniz olmuştur. Bu anlamda hepinizi ayrı ayrı kutluyorum” dedi. Kahvaltı sonrası Başkan Ercengiz İtfaiye Personeli ile hatıra fotoğrafı çektirdi. 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 0 Yorum

yands

08 Nisan 2015 Çarşamba 23:39

{ YANDAŞ isimli kişinin yorumuna cevap : }evet maalesef istifa eden 8 genel başkan yardımcısının d baykalın partiden ayrılmasının davası konuşamıyanların davası

MUHTAR SEÇMİYORUZ...

08 Nisan 2015 Çarşamba 12:47

Anlamadığım bir şey şu bu seçimlerde biz muhtarmı seçeceğiz?? milletvekilimi??? Tutturmuşlar İTHAL vekil ne iş yapar şu ne yapar bu ne yapar.Öncelikle bu düşüncede olanlara şunu hatırlatayım Rahmetli Milli Şairimiz Üstad M.AKİF ERSOY da bu memleketin milletvekilliğini yaptı hemde M.KEMAL ATATÜRK'ün emriyle,Şİmdi şunları bir düşünün bakalım M.AKİF ERSOY ne kadar Burdurluydu?? Ama Bizler her fırsatta M.AKİFE sahip çıkıyoruz ve çıkmaya da devam edeceğiz.Sözün özü Burdur lu olupta yan gelip yatacağına bizleri Ankara da hakkaniyetiyle temsil etsin yeter..

Osman ak

08 Nisan 2015 Çarşamba 11:37

Tam olarak burdur halkının enayi yerine konulduğu bir liste olmuş, ama olsun onlar yol yaptılar, hem bal tutan parmağını yalan.....taşı koysalar eminim seçersiniz değilmi?

YANDAŞ

08 Nisan 2015 Çarşamba 08:49

{ DAVA ADAMI isimli kişinin yorumuna cevap : } HANGİ DAVANIN ??? ADALETSİZLİĞİN Mİ, ÇALIP-ÇIRPMANIN MI, ŞEREFSİZLİĞİN Mİ...??? DAHA YAZAYIM MI? CEVAP BEKLERİM....

YANDAŞ

08 Nisan 2015 Çarşamba 08:44

{ Eleştirici isimli kişinin yorumuna cevap : } BU YAZDIKLARINA İNANIYOR MUSUN? LAF OLSUN DİYE Mİ??? HALKIN İNSANI OLACAK, SENİN BENİM GİBİ SOKAKTA GEZECEK!!! YOK ÖYLE 3 KURUŞA 5 KÖFTE... BU PARTİYE OY VERMİŞ HERKESTEN BİR DAHA DÜŞÜNMELERİNİ BEKLERİM...

ahmet selim

08 Nisan 2015 Çarşamba 08:43

genel merkez Burdura bakan namzedi birini aday göstermiş, bu Bucak ve Burdur için büyük şanstır, Bucaklılar akıllıdır merak etmeyin, milliyetçiliği sadece adında olan bir partinin adayı ne Bucak'a nede Burdura faydası dokunur. Biri bir birilerine türküsü okuyanlarda genel başkanları gibi analitik hesaplara girmesinler, çuvallarlar. Ak parti manşet partisi değil dava partisidir, bu sefer vekil olarak görevlendirmeyenlerin bu davada başka bir görevi vardır, kimse onlar adına kaygılanmasın. 3 dönem kuralı uygulandı, Bayram bey vekil olamayacak ama onunda bu davada bir vazifesi var. İbrahim bey belediye seçimini kaybetti diyerek boşuna yıpratmaya çalışmayın, her şerde bir hayır her hayırda bir şer vardır inancıyla hareket ederiz biz. Allah'ın izniyle 3 sadece zor ama imkansız değil...

ÇOĞUNLUK

08 Nisan 2015 Çarşamba 08:40

{ Yandaş isimli kişinin yorumuna cevap : }Birinci adamı tanımamak sizin derin cehaletinizi gösterir.Çünkü bütün Türkiye tanıyor.15 yıldır,haftanın 3 günü televizyon yıldızı.Reşat Petek, Burdur'un başına konmuş devlet kuşudur.Çünkü,en güçlü Adalet Bakanı adayı.

Çelik

08 Nisan 2015 Çarşamba 09:08

Sen Şimşek le bucaktan adem şengülü sil sonra 3 alcaz de cook bekler artık ak parti Burdur kaybetti bucaklıdan oy yok size 2 bile çıkaramıcaksınız oylar ALPARSLAN DURSUN A

burdurlu

08 Nisan 2015 Çarşamba 08:01

bu reşat petek burdur ak parti aday adayları arasında varmıydı ne oldu burdurun çocuklarına süleyman faki ibrahim şimşek kamil özcan mehmet alp bucak burdurun ilçesi dir bu unutulmasın

burdur

08 Nisan 2015 Çarşamba 07:47

Reşat PETEK Burdur un sorunlarını çok iyi bilir. en son 28 şubat döneminde Saadet Partisinden aday oldu 2-3 aylığına geldi seçilemeyince gitti ( tabi bayramlarda falan köyüne geliyordur hakkını yemeyelim!!!). şimdi yine gelir 2-3 ay durur ama bu kez gitmez çünkü seçilecek yani çıkarı olacak... Valhasıl bu adam burdurru çoook iyi tanır içimizde yetişmiş biri bizi sorunlarımızı çoook iyi bilir!!! ya bari insan bu kadar adamı enayi yerine koyup STK lara soruyoruz diye halkıyla dalga geçmez... Koyun burdurum bi de milletimiz o il başkanlığına içimizden sorunlarımızı bilen biri çıksın diye gitti... Bir de il başkanı çıkıp diyor ki Halkımızın görüşlerine önem veriyoruz yav he he ... senin görüşünü bile takmayan AKP halkı mı takacak sayın il başkanı...

güldürmeyin kendinizi

08 Nisan 2015 Çarşamba 07:26

:)) bakan olacakmış kafa uçmuş sizin ya

seçkin

08 Nisan 2015 Çarşamba 00:29

reşat petek ismi burdura ayıp olmuştur.kim olursa olsun adaylar kesinlikle burdurlu olmalıydı. bu adam seçildiğinde emin olun doğru düzgün burdura bile uğramaz.

Bucaklı

07 Nisan 2015 Salı 23:58

Reşat Petek, aday adayı bile değildi. Akp üyeleri temayül yoklamasında oy kullandı.. Sivil Toplum Kuruluşları oy kullandı.. Akp Genel merkezi'de AKP li üyelerini kullandı...Temayülden Reşat Petek mi ? çıktı..Hayır. Belediye Başkanlığı seçimi sonrası başarısızım değip istifa eden İbrahim Ekinci, Neden 2. sırada..? 3 Dönem M. Vekil olan Bayram Özçelik'in parti içinde artık ağırlığı kalmamış..Aday adayları Adaylık sürecince o kadar masraf yaptılar.. Para harcadılar.. Cebinden tek kuruş para harcamadan 1. sırada Reşat Petek M. Vekilliği garanti.... Hak yememiş mi.? oluyor.. Bu yapılan haksızlıktan dolayı Akp 'ye oy yok.. MHP oyum 1+1+1

Eleştirici

07 Nisan 2015 Salı 23:42

Reşat Petek ismini bilmeyenler varsa kendisi Eski Yozgat Başsavcısı hukuk bilgisi yüksek ve belkide Adalet Bakanı olabilecek bir isimdir.Hasan Hami isminden daha sevecen ve bilinirliği fazladır. İbrahim Ekici ismi için Belediye kaybetmiş bir İl Başkanı olarak hatırlanacak bir isim fakat Siyasette emeği fazladır. Kamil Özcan köylünün en iyi tanıdığı bir isimdir.Halkın içinden birisidir.Bence çoğu çiftcimizin ve Yeşilovanın oyunu alabilecek bir şahsiyettir.

isimsiz

07 Nisan 2015 Salı 23:36

yorumlar her şeyi anlatıyor, fazla söze gerek yok.......anlayana,

bakan olacak

08 Nisan 2015 Çarşamba 00:27

Yorumlara baktım da ne cok siyaset bilimci varmış. Bilmedikleri bir şey ise Ak partinin muhtemel bakan adaylarını illere dağıttığı. Bunlardan birisi de Reşat Petek. Hayırlı olsun

Yandaş

07 Nisan 2015 Salı 23:43

1. Adayı tanıyan var mı? Demek ki neymiş koltuk ve para. .. akp liler nereye gideceksiniz? Halkı kaale alan var mı?

n akgül

07 Nisan 2015 Salı 21:58

{ isimsiz isimli kişinin yorumuna cevap : } reşat peteğin adını duymadım demişsiniz siz türkiyedemi yaşıyorsunuz merak ediyorum ne iş yaparsınız acaba

n akgül

07 Nisan 2015 Salı 22:55

Reşat petek ülkemiz in geleceğinde hukukçu kimliği ve yazılarıyle her zaman kendisini tanıtmış bir hemşerimizdir. şu ana kadar burdur milletvekilliği yapmış olankişiler burdura ne kadar hizmet etmişlerse en az onlar kadar hizmet edebilecek yetenek ve kabiiliyette bir değerdir. tanımıyanlar ise türkiyede yaşamıyorlar demektir.

DAVA ADAMI

07 Nisan 2015 Salı 23:10

bazılarında hazımsızlıklar var beliki....acaba şimdiki millet vekileri nereli bunlar burdura ne yaptılar...kendi çabalarıylan hangi projeleri ürettilerki ..herşey ak iktidarının gücüylen olmadımı....kişi milliyetçiliği yapmayın..davanızın adamı olun... yapamıyorsanızda çamur atmayın fitne üretmeyin...o olsaydı bu olsaydı..geçin bunları...

isimsiz

07 Nisan 2015 Salı 21:54

AKP Genel Merkezinin AKP İl Yönetimini ve Burdur' daki akp lileri takmadığı belli oldu. İthal adayla anca 1 alır.

isimli

07 Nisan 2015 Salı 21:01

isimsiz efendi ; sen Reşat PETEK'in adını hiç duymadıysan,senin ne ak partiyle ne Burdurla ne de Türkiye ile uzaktan yakından alakan yok hele bu davayla hiç alakan yok..Onun için her nerede yaşıyorsan git oralarda eşelen.

ak partide kim dava adamı

07 Nisan 2015 Salı 20:43

bakınız hep yazdım seçimlerdede şimdide yazıyorum burdura hayırlı olsun ak 1 mhp 1 chp 1 siz adem şengül hoca şimşek gibi adamlar burdurlu degillermi uzaydanmı geldiler ....bucak bakın nasıl tepki yaratacaktır demedi demeyin boş boş konuşmasınlar artık 1-1-1 unutmayın sözümü yemem

Yeni Burdur

07 Nisan 2015 Salı 20:02

YAW KARDEŞİM SİZ BURDUR'DA AKP'YE BELEDİYE SEÇİMLERİNİ KAYBETTİREN İBRAHİM EKİCİYİ ÖDÜLLENDİRİYOR MUSUNUZ. EY ANKARA DİĞER İLLERDE DE ADAYLARINIZI BÖYLE BELİRDİYSENİZ. 400 MİLLETVEKİLİNİ ÇIKARAMAZSINIZ. BURDUR'DA İBRAHİM EKİNCİNİN DEĞİŞTİRİLME ŞANSI VARSI BENCE DEĞİŞTİRİN. İBRAHİM EKİCİ DEĞİŞMEDİKTEN SONRA BENDEN AKP'YE OY YOK BOŞ ATARIM YİNE AKP'YE VERMEM....

ithal aday

07 Nisan 2015 Salı 19:59

ithal aday ak parti için hüsrana uğrayacak gibi CHP de ve AK partide bakıyorumda Tefenniden ileride hiç bir aday görükmüyor orada yaşayanlarda ona göre oyunu kullansınn bence tapki olarakkk

İthal aday çilemiz bitmedi

07 Nisan 2015 Salı 20:18

Ak partinin bu listesi Chp ye ve Mhp ye yaradı.İthal milletvekillerinden ağzı yanan Ak parti hala dersini almadı herhalde artık 1 1 1 olma ihtimali çok yükseldi 25 yıldır uğraşan Adem Şengül gibi adaylar burasa emek versin biri dışarıdan hoop gelsin neymiş bucakta doğmuş sevsinler bucakta dogmanı Bucaklîlar akıllıdır ve siyasette ustadır gün ola harman ola Ak parti il yönetiminin de acemi olduğu belli oldu yukarıya ithal aday olmasın yoksa 2 veya 3 zor olur diyemediler belkide avukat olan il başkanı savcı emeklisi olan ithal adayın gelmesine sıcak bakmıştır ne dersiniz?

isimsiz

07 Nisan 2015 Salı 17:45

reşat petek kim ya adını hiç duymadım 81 ildew böyleyse eğer 7 haziranda bu iş biter akp gider :D

DİĞER HABERLER

ÇOK OKUNANLAR

SONRAKİ HABER

CHP Burdur Milletvekili Mehmet Göker hayvancılığı sordu…

CHP Burdur Milletvekili Mehmet Göker hayvancılığı sordu…