Realtime website statisticsRealtime website statistics

21 Ekim 2018 Pazar

  • 5,644 TL
  • 6,498 TL
  • 222,20 TL
  • 96.455

MAKÜ'lü Arif Özen Dünya Şampiyonu Oldu

MAKÜ'lü Arif Özen Dünya Şampiyonu Oldu

.

24 Eylül 2018 Pazartesi 16:53 Spor

Slovakya'nın Trnava kentinde düzenlenen Dünya Gençler Güreş Şampiyonası'na serbest stil 86 kiloda katılan Arif ÖZEN, Rus rakibi Alik SHEBZUKHOV'u çekişmeli geçen maçta (6-5) yendi ve 2. tura yükseldi. Bu turda ABD'li Leo John DEPHEZ'i (6-1), çeyrek finalde de Gürcü Demur MEGENIESHVILI'yi (11-0) sayı tuşuyla mağlup eden ÖZEN, adını yarı finale yazdırdı. Güçlü rakibi İranlı Sayedfazıl HASHEMIJOUBARI'yi zorlu bir mücadele sonunda (4-3) yenerek finale yükselen mili sporcu, Hintli Dupiak PUNIA ile altın madalya için güreşti. Şampiyonanın son gününde Arif ÖZEN, final mücadelesinde Hintli Dupiak PUNIA'yı 2-1 yenerek altın madalyanın sahibi oldu.

Geçtiğimiz ay İtalya’nın Başkenti Roma’da düzenlenen Avrupa Gençler Güreş Şampiyonası’nda da Avrupa Şampiyonu olan Arif ÖZEN bu sefer Dünya Şampiyonu olarak hem MAKÜ’yü hem de ülkemizi gururlandırdı.

 

Rektör Prof. Dr. Adem KORKMAZ yaptığı açıklamada “Arif, katıldığı yarışmada sadece üniversitemizi değil ülkemizi de temsil etti ve elde ettiği başarısından dolayı üniversitemize ve ülkemize büyük bir gurur yaşattı. MAKÜ’nün spora verdiği önemin ve spor alanında yaptığı yatırımların geri dönüşlerine böylesi başarılarla şahit olmak bize güç ve onur veriyor ve çalışmalarımıza hız kesmeden devam etmemizi sağlıyor. Öğrencimize ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 0 Yorum

Hurma

03 Nisan 2015 Cuma 06:17

Yerken dikkatli olmak lazım. Siyasetçiysen eaki defterlerin açılacağını hesap etmek lazım sırf muhalefet olsun diye bir yorum yaparsın gün gelir önüne koyarlar ne demek şimdi bu söylediklerin. Elinizdeki kanı ne sandık ne mahkeme temizler. Nooldu şimdi?

Doğukan Ali tunc

03 Nisan 2015 Cuma 03:45

Size de böyle saçma haber yapmak düşer. Mehmet Göker adamdır. ArkasındayıZ.

vatan evladı

03 Nisan 2015 Cuma 01:47

{ hasan gencer isimli kişinin yorumuna cevap : } sayın hasan gencer dürüst ve adil olun ben akp li değilim ama bu parti 100 de 50 oy aldıysa demokrasiye ve vatana saygı duyacaksınız hepsi vatan evladı ama adil olursanız akpnin sizin dediğiniz gibi kötü yaptıkları gibi iyi yaptığı bir çok şey var polislerin rüşvetinden enflasyona gecelik 100 de 100 repolardan imf ye yollardan eczacıbaşının 1000000 dolar benden bütün tüsiad üyeleride destek çıksın denildiği zamanlar çok eski değil bu hükümet geldiği zamanlar akp bir parti tayyipte bir insandır iyi şeyler yaptığı gibi yanlış şeylerde yapmış olabilir kim hakkında konuşursanız konuşun dürüst ve adaletli olun bahsettiğiniz parti iktidar partsi ve oyuda 100 de 50 ise demekki sizin sözlerinizde bir yanlışlık var

ah erman ah

03 Nisan 2015 Cuma 01:19

Siz Erman ı mumla ararsınız.

susma Göker

03 Nisan 2015 Cuma 01:17

Berkin ölünce hedef göstermediysen neden savcı şehit edilince neden sustun?

susma Göker

03 Nisan 2015 Cuma 01:16

Berkin ölünce hedef göstermediysen neden savcı şehit edilince neden sustun?

azmettirici

03 Nisan 2015 Cuma 01:14

Mehmet Göker azmettirmekten yargılanmalı

ne o gerildiniz

03 Nisan 2015 Cuma 01:13

Göker gibi adamlar hedef gösterdi teröristler vurdu

ne o gerildiniz

03 Nisan 2015 Cuma 01:13

Göker gibi adamlar hedef gösterdi teröristler vurdu

tarafsız

03 Nisan 2015 Cuma 01:11

Sayın Göker ne sandık ne mahkeme derken ne kastetmiş

yavuz hırsız

03 Nisan 2015 Cuma 01:08

Yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış. Bu yorumu yapan masum yazan kötü öyle mi yuh olsun sizin yorumlarınıza

Dikkenar

02 Nisan 2015 Perşembe 21:33

BOMBA 15 sürekli takip ettiğim bir Haber sitesi olmasına rağmen, bu Haberdeki birbirinden farklı tarihleri bir araya getirmeye çalışarak haber yapmanın arkasında herhangi bir hedef ve amaç var mıdır bilemiyorum, Ancak; Söz konusu CHP olunca, Okumayan, Okusa da okuduğunu anlamayanların Ustalarına özenerek Habere balıklama atlayıp, kendi gözleri önündeki Ankara'nın parsellenip satılması Merteğini göremeyip, CHP. nin gözünde saman çöpeli arama zavallılığına düşmelerine hiçte şaşırmadım.

Alperen ALP

02 Nisan 2015 Perşembe 21:01

Ölmüş çocuğun üstünden siyaset yapıyorsunuz. Ölmüş gitmiş ağlarsa anası ağlamış babası ağlamış , gerisi rant peşinde koşmuş. vekil adayı bu yazıyı yazarken gerçekten Berkin'imi düşünmüş yoksa Berkin üzerinden nasıl Akp'yi yıpratırım ve nasıl Chp seçmeninin gözüne girerim diye mi düşünerek yazmış? bunlara bakmak lazım. akp o kadar güçlü ki ancak bu tür karamalarla yıpratmaya çalışıyorlar. hani sizin ekonomik alanda bir planınız var mı. gelir gelmez imf den borç alırsınız. elinizde ne var. başörtüsü vardı eskiden artık millet onu da aştı. laiklik vardı, alın size laiklik. neyiniz kaldı. varsa yoksa Tayyip düşmanlığınız kaldı.

sahin ozkaya

02 Nisan 2015 Perşembe 21:06

Bomba 15 senin yazina yorum yaparak hafizamdaki harf kapasitesini tuketmeye degmez.

Ahmet selim

02 Nisan 2015 Perşembe 23:44

Teröristleri masum gösterip onları sadece eylemci sıfatıyla tabir eden biri nasıl olurda bu devleti bu milleti temsil edebilir, senin 2009 da 2014 te kendi partine ettiğin ihanetleri unutmadı ve unutmayacak kendi seçmenin ve teşkilatın ey göker.

KARANLIK ZİHNİYET

02 Nisan 2015 Perşembe 23:15

Karanlık zihniyetin temsilcileri, taş örenleri, bu ülke sizin elinize bırakılmayacak kadar çok ama çok değerli. Ulu önderden sonra gelen tüm temsilcileriniz bu ülkeyi çıkmaz bir bataklığa, derin bir karanlığa soktu. CHP'yi Mustafa Kemal Atatürk ve vatan evlatları kurdu, siz gibi taş ören dedeleriniz kullandı. Bu millet eğer size inansa, eğer size güvense 30 yıldır bir yerlere oturturdu. Kemal beyide bozdunuz! Kendinize benzettiniz. Bırakın artık sokak siyasetini, Evlatlarımız ölmesin, savcılarımız ölmesin. Sandıkta hesap görün. Dün askeri mahkemelerde devlet adamları asılırken bu yorumları neden yapmadınız. Analar ağlamasın. Sandıkta, mahkemede her işi temizler. Adaletsizliği önermek hiç kimsenin haddide değildir.

GÖKER'E

02 Nisan 2015 Perşembe 23:07

Bu haberde tepki çeken nedir bu kadar bunu bir türlü anlamadım! Sayın Mehmet Göker, 2014 yılında bir yorum yapmış, sitede öldürülen savcının üzerine bunu haber yapmış. Nedir anlaşılmayan? AKP ile CHP ile ne alakası var haberin? Kaldı ki yazılmayan söylenmeyen bir iftira mı var ortada? Bunu anlamakta bende güçlük çekiyorum. Göker bey çıksın açıklasın bu yorumu neden yaptı, ne demek istedi? Açıklanması, anlaşılması gereken bu bence.

Veli Kan

02 Nisan 2015 Perşembe 23:02

Çiçek, böçek diyerek seçimleri sabote ettiğini kimse unutmadı Göker efendi. Parti tabanına şirin gözükerek aldığın oylar bakalım seçimde parti oylarına yansımayınca ne olacak! Şunu çok iyi bil Göker bey rüzgar eken fırtına biçer. Söyle bakalım Belediye Başkanı neden hala seni tebrik etmedi nedennnnn?

Yazık

02 Nisan 2015 Perşembe 18:28

Şu kafa yapısına bak... taaa 11 mart'ta paylaşılmış bir haber sanki savcının öldüğü gün paylaşılmış gibi anlaşılmış. Tabi buna da AKP liler tarihine bakmadan balıklama atladılar. El insaf diyelim.

ali kocabıyık

02 Nisan 2015 Perşembe 19:00

1 yıl önce yazılmış bir mesajı teröre davet mesajıymıs gibi algı oluşturmaya çalışan site yönetimine ve haberi okur okumaz sazan gibi atlayıp analiz etme yetisi bile olmayan cümle manası yorumlayamayan kişilere sadece gülüyorum çok komik oluyorsunuz.böyle habercilik olmaz

Alperen ALP

02 Nisan 2015 Perşembe 17:17

bu ülkenin yüzde 50 si akp seçmenidir. saygı duyacaksınız. . elektriği kesenler sizin gibi akp ve Türkiye düşmanlarıdır. siz şimdi elektriği kesene değil de kesilene laf ediyorsunuz. ne mantık ama? sadece kuru kuru cahilce bir akp düşmanlığı var içinizde çekememezlik var.

hasan gencer

02 Nisan 2015 Perşembe 16:57

şöyle yazılara baktımda günah çıkarmaya çalışan bir çok akp li var. bu ülke sizin yüzünüzden bu olayları yaşıyo,ne hale soktunuz güzelim ülkeyi. TÜRKİYE nin elektriği bir anda kesilecek kimse çıkıp adam gibi açıklama yapamıycak.bu ülke bu iktidar ve akp seçmeni yüzünden büyük tehdit altındadır,bu ülkeye restini çekenler 1 günlükte olsa istediklerini yaptılar.TÜRKİYE CUMHURİYETİ tarihinde yaşamamış her türlü pisliği AKP yüzünden yaşamıştır.

Ali Özlemiş

02 Nisan 2015 Perşembe 17:52

Allah askina ne demeye calisiyorsunuz.sehit savcimizi Göker mi öldurttu veya haveri vardi mi demeye calisiyorsunuz.Guldurtmeyin kendinize allah askina

Sonay Aydın Üçok

02 Nisan 2015 Perşembe 15:30

11 Mart'ta Berkin'in vurulduğu günü anmak adına yapılan bir paylaşımı bugün haber yaparak CHP milletvekili adayını hedef göstermeye çalışmak, gazetecilik anlayışına sığmamaktadır. Bu paylaşımı gazeteniz sitesinde bugün haber yapmanız da çok manidar!!! Ayrıca halkı kışkırtmaya yönelik yapılan haberinizi kınıyorum, haberinizi yeniden değerlendirmenizi tavsiye ediyorum.

BRAVO GÖKER!!!

02 Nisan 2015 Perşembe 15:10

Sayın Göker'den de böyle bir çıkış beklenirdi zaten. Ah CEHEPE Ahh, kendi kendinizi yaktınız. Sayın Göker'i şimdiden vekil ilan ettiniz. ama bekleyin bakalım, CEHEPE Burdur'dan bu adayınızla vekil çıkarabilecek mi... artı olaraktan Sayın Ramazan Kerim Özkan'ı çok arar bu CEHEPELİ kardeşlerim...

Alperen ALP

02 Nisan 2015 Perşembe 14:35

işte bunun gibi provokatörlerin kışkırtması sonucu ne sandık ne mahkeme beklemediler kanı kanla temizlediler. siz şimdi gidin sandığa bu zihniyeti milletvekili yapın.

Turk

02 Nisan 2015 Perşembe 15:15

Senden utanıyoruz doktor. Zihniyetinden tavırlarından yaşatından sen kendin ispat ediyorsun bu işe layık olmadığını. Partin seni tanıya tanıya 1. Sıraya getirdi. Partin de bu sende busun işte. Bu vatanın evlatları bu yaptıklarınızı birgün sorar Size

Uslu