Realtime website statisticsRealtime website statistics

10 Aralık 2018 Pazartesi

  • 5,331 TL
  • 6,057 TL
  • 213,58 TL
  • 92.227

Kız Çocuğuna Cinsel Organını Gösterdi

Kız Çocuğuna Cinsel Organını Gösterdi

Sapığı Polis Linçten Zor Kurtardı

01 Ağustos 2018 Çarşamba 09:20 POLİS ADLİYE

Burdur'da dün iğren bir taciz olayı yaşandı. İlkokul öğrencisi bir kız çocuğuna cinsel organını gösterdiği iddia edilen inşaat işçisi Osman K. vatandaşlar tarafından linç edilmek istendi.

Konak Mahallesinde yaşanan olayda bir şahsın kız çocuğunu taciz ettiği ihbarı üzerine harekete geçen emniyet güçleri, şüpheli 46 yaşındaki Osman K.'yı kıs kıvrak yakaladı. Durumu öğrenen vatandaşlar ise şüpheli sapığı linç etmek için harekete geçti.

Büyük bir arbedenin yaşandığı olayda şüpheli sapık ve 2 polis yaralandı. Vatandaşın elinden güçlükle kurtarılan şahsın bu ilk vukaatı olmadığı öğrenildi. Osman K.'nın öncesinde de  benzer suçlardan sabıkasının olduğu ve cezaevinde yattığı öğrenildi.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 1 Yorum

Bomba15 ekibine

28 Şubat 2015 Cumartesi 23:02

Sayın bomba15 yöneticileri, Daha haberi verirken taraflı olduğunuzu açıkca gösteriyorsunuz. Habercilik bu mudur? Okuyan insanları neden yönlendirmeye çalışıyorsunuz? Üniversite gibi bir kuruma müdahil olma hakkını nereden buluyorsunuz? Basın özgürlüğü maskesinin altına sığınıp birilerine çıkar sağlamaya çalışmayın lütfen. Gerçekleri haber yapın, bırakın okuyucular değerlendirsin.

rektör ve genel sekreter değişmeli

28 Şubat 2015 Cumartesi 18:50

{ Burdurluyuz isimli kişinin yorumuna cevap : } bu yorumu yapanı sonuna kadar destekliyoruz.her kafadan bir ses çıkıyor herkes kendine yapılanları konuşuyor.su bir gerçektir ki saatçi yusuf altındal tarafından yönlendiriliyor.syn altındalın makamı büyük ama yaptığı işler küçük,kendi eşini dostunu işe koymak için nice gariban çalışanları işinden ettiler.diyeceksiniz ki kimleri işnden etti daha 7 8 ay önce 5 güvenlik görevlisini haksız yere güvenlik müdürü ile iş birliği yaparak işten çıkardılar ve kendi akrabalarını işe aldı syn yusuf hoca sayın rektör de buna kayıtsız kaldı dedim ya mevkileri büyük ama malesef uğraşları küçük bakalım bu garibanların haklarını nasıl ödeyecekler.diyecegim şu hem rektör hem genel sekreterde değişmeli...

Saatçi Tutustu

28 Şubat 2015 Cumartesi 07:33

Saatçi, Adem hoca ile gözüken her Hoca'yı 4 Yıldır aramamasina rağmen arayıp duruyor. Duygu sömürüsü yapıyor, sana kadro verdim diyor, senindir yaptim vs diye duygu sömürüsü yapıyor. Makam acizlik kaldırmaz, 3 oy fazla almak için kendini güldürme sayin Saatçi...

DOĞRUCU

27 Şubat 2015 Cuma 22:48

Yapılan bu açıklama rektör adaylarına yapılmış büyük bir saygısızlıktır. Ayrıca rektör Cumhurbaşkanı tarafından atanmaktadır ve kim atanırsa atansın o üniversitemizin rektörü olarak görev yapmaktadır. Mustafa hoca da Gökay hocadan az oy almıştı, ama atandı ve o koltuğa oturdu. O nedenle açıklamayı yapanlar büyük bir yanlışa imza atmışlardır. Yarın tarafı olmadıkları biri rektör olarak atanırsa o zaman ne yapacaklar merak ediyorum.

Cengiz Çekirdek

27 Şubat 2015 Cuma 22:32

Yapılan bazı yorumlara bakıyorum da insan üzülüyor gerçekten. Daha bu başlangıç arkadaşlar; sadece bir tane platform açıkladı Saatcı'nın arkasındayız diye hemen panilk yaptınız, ağlamaya başladınız. Alışın bence. Daha hiç bilmediğiniz hangi mevkilerin Sn. Saatcı ile yola devam etmek istediğini tek tek öğrenince, size anlatılanların gerçeği yansıtmadığını farkedince de çok üzülmeyin, geçer. Saatcı herkesi tekrar kucaklayacak merak etmeyin. Kimseye kin tutmayacak yine saygı sevgi çerçevesinde devam edecek her şey. Ayrıca Rabbim'e şükür ki ülkemizde ileri demokrasi var ve sivil toplum kuruluşlarının açıklama yapmaları gayet doğal bir durum. Şimdilik bunlar yeterli.

Hocaymış... Bak sen

27 Şubat 2015 Cuma 22:46

Kim kimin iradesine ipotek koymuş.. Adamların başına silahmı dayamışlarda boyle fitursuzca konusuyosun cakma maku hocası. Hem sen kimsinde aciklamayi aciklamayı yapanı kınıyosun. Sizin gibilere ismarlama cay yakisir zaten...

herkes işine baksın

27 Şubat 2015 Cuma 21:20

Bizde Saatçinin göreve devamında fayda olmayacağı kanaatindeyiz.

Burdurluyuz

27 Şubat 2015 Cuma 21:08

Bu üniversitenin büyümesinde en büyük pay kurucu rektör Gökay Yıldız'dır. Saatçı ise bu projeleri devam ettirdi. Ama eline yüzüne bulaştırdı. Gökay Yıldıza haksızlık etmeyin. Ayrıca üniversite sadece tarım ve hayvancılığı ilgilendiren veteriner fakültesinden ibaret değildir. Bu nedenle Saatçı miyadini doldurdu. kendi kendini bitirdi. Özellikle basiretsiz beceriksiz genel sekreter getirerek üniversiteyi laçkalaştırmıştır. gelecek olan rektör ise tam bir AKP taraftarı. O nedenle gerçekten üniversiteyi düşünüyorsanız gökay yıldıza teklif götürün bence...

Hakiki MAKÜ'lü Hocalar

27 Şubat 2015 Cuma 18:19

Şimdiye kadar onun desteğini aldım bunun desteğini aldım deyip ortada dolaşan hocaları neden kınamadınız MAKÜlü Çakma hocalar. O kapı senin bu kapı benim Burdur'da beni rektör yapın diye iki aydır yalvaranları neden kınamadınız. Ama meraklanmayın üniversite hocaları ağaç kabuğu değil. Akademisyenler kör değil, kimin ne yaptığını ve kimin ne maksatla geldiğini çok iyi biliyorlar.

OY AVCISI

27 Şubat 2015 Cuma 17:50

MÜMTAZ NAZLI bugün üniversitede hocaları tek tek dolaşarak ne yapıyordu acaba?!!!

MAKÜ'lü Hocalar

27 Şubat 2015 Cuma 17:28

Oy verecek hocaların iradesine ipotek koyan bu açıklamayı ve açıklama yapanları şiddetle kınıyoruz

DOST

27 Şubat 2015 Cuma 17:22

Açıklama yapanları tebrik etmek lazım! Saatçi'nin az bir şansı vardı onu da elinden aldılar

Siyaset ve kaybedenler kulübü

27 Şubat 2015 Cuma 16:39

Bu adamların hepsi siyasetin kaybedenleri :)) kazanamayan CHP'li, siyaseten bir halt yapamamış DYP'liler falan filan :))

Esnaf Odasi

27 Şubat 2015 Cuma 17:22

Esnaf odaları hayırlı bir is yapmaz diyorlardı, doğru imiş :))

Taraf olacaklarına icraat yapsinlar

27 Şubat 2015 Cuma 17:21

Saatçi rektörlüğü kaybedince bu platforma Danisman olur artık....

Yusuf Yusuf