Realtime website statisticsRealtime website statistics

12 Aralık 2018 Çarşamba

  • 5,342 TL
  • 6,077 TL
  • 214,80 TL
  • 90.051

Genç Kaptan Kaza Kurbanı Oldu

Genç Kaptan Kaza Kurbanı Oldu

.

21 Kasım 2018 Çarşamba 11:23 POLİS ADLİYE

Burdurlu genç kaptan İlhan Albayrak (24) geçirdiği trafik kazası sonrası olay yerinde hayatını kaybetti.

Manisa'dan yüklediği malzeme ile yola çıkan Albayrak sabaha karşı 05.00 sularında Manisa Alaşehir yolunda 15AAC 581 plakalı tırı ile direksiyon hakimiyetini kaybederek refüje çarptı.  Çarpmanın etkisi ile tır devrilirken, yüklediği malzemeler ise yola savruldu. Kaza sonrası otoyol 1 saat trafiğe kapandı.

Sağlık ekipleri olay yerine geldiğinde  talihsiz adamın hayatını kaybettiği öğrenilirken,  Albayrak’ın cansız bedeni morga kaldırıldı. Evli ve bir çocuk babası 24 yaşındaki İlhan Albayrak’ın cenazesi bugün ikindi namazına müteakip Karaçal Köyünden kaldırılacak.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 0 Yorum

isa tunç

28 Mayıs 2015 Perşembe 05:01

{ peçenek isimli kişinin yorumuna cevap : } akparti 3te 3

Rüzgar

27 Mayıs 2015 Çarşamba 07:59

Son seçim anketi başlığı altında kaynağı belli olmayan bir anket sonucu yayınlamışsınız.Anket sonuçlarının hemen yanında sizin veb sitenize ait internet üzerinden oy kullanılabilen bir anket çalışmanız var.Son haliyle oradaki oy sonuçlarını yazıyorum. Sonuçlara en yüksek oy alan partiden başlıyorum.1-MHP(851) 2-MİLLİ İTTİFAK(819) 3-CHP(580) 4-AKP(515) 5-DİĞER PARTİLER(57) görüntüye göre 3'te 3 yapacak dediğiniz AKPARTİ dördüncü sırada görünüyor.Diyeceksiniz ki parti gönüllüleri oy kullanmıştır yada yandaşlardır diyebilirsiniz.O zaman sizin anketlerde de oy kullananlar sadece AKPARTİ yandaşları olabilir mi?Kaynağınız nedir bunu yayınlamak zorundasınız.Bu tür anketleri yayınlamak için kaynağınız,dayanağınız yada güvenceniz olması gerekir.Sizin yapmanız gereken eğer tarafsız ,dürüst haber ve gazetecilik yapmaksa herkes eğri bile olsa siz doğru olmak zorundasınız.Umarım yazımı yayınlarsınız.

peçenek

26 Mayıs 2015 Salı 14:03

Her seçim öncesi akp nin yüksek çıktığı anketlere itibar edilmiyor. Ancak nedense seçim sonuçları abartılı denilen böyle anket sonuçları gibi oluyor. Valla ben bu sonuca kendimi hazirlayacagim her seçimden sonra yaşadığım hayal kırıklığını yaşamak istemiyorum. Yüzde altmış alsın yine şaşırmam. Millete ne anlatsan boş. gider yine verirler oylarını görürsünüz.

Burdurlu

26 Mayıs 2015 Salı 11:01

Bu kadar komik bir seçim anketi sonucu daha olamazdı herhalde... Bu haber iyi inceleyecek olursanız akp nin oylarının ne kadar düştüğünün haberi aslında, doğduğuna inanıp öldüğüne inanmamak hesabı olmuş. Mhp için etkisiz denilmiş Allah aşkına güldürmeyin tam tersi Mhp nin aday tercihi o kadar etkili ki 7 haziranı bekleyin ve görün derim

YANDAŞ

26 Mayıs 2015 Salı 08:48

HABER DİYE MANŞETE KOYDUĞUNUZ YAZI, 5N KURALINI TAŞIYOR MU? BÖYLE MASA BAŞI BİR HABER OLUR MU? YALAN VE GERÇEK OLMAYAN BU YAZIYA BU KADAR SU KATILMAZ Kİ!!! DOĞRULAR VE GERÇEKLERİ YAZMAK BU KADAR ZOR OLMAMALI!!! SEÇİMLER BİTİNCE YİNE YAYINDA OLMANIZI DİLERİM...

Yandaş

26 Mayıs 2015 Salı 09:14

Burası BURDUR.. Yalan bir habere bu kadar da su kalmaz ki!!! Masa başı yalanı olduğu yazanın beyni kadar açık..

uygur

26 Mayıs 2015 Salı 08:30

Anket kaynağı nedir. Hangi araştırma şirketi. Biliyoruz ki bu tip bir anket yayinlanamaz. Dava konusu olursunuz. Ayrıca toplamı hiç hesap ettiniz mi

DİĞER HABERLER

ÇOK OKUNANLAR

SONRAKİ HABER

ONLAR ARTIK TRAFİK DEDEKTİFİ!

ONLAR ARTIK TRAFİK DEDEKTİFİ!