Realtime website statisticsRealtime website statistics

19 Kasım 2018 Pazartesi

  • 5,334 TL
  • 6,099 TL
  • 209,82 TL
  • 93.616

Evinin Ahırına Kendini Astı

Evinin Ahırına Kendini Astı

.

16 Ekim 2018 Salı 00:57 POLİS ADLİYE

Burdur’un Merkez Kökez Köyünde meydana gelen intihar olayı herkesi şoke etti. Hayvancılıkla uğraşan 60 yaşındaki Akif Karatay evinin altında bulunan ahıra kendini asarak yaşamına son verdi.  

Saat 10.00 sularında fark edilerek,  sağlık ekiplerine haber verilen talihsiz adamın olay yerinde hayatını kaybettiği belirlendi. Karatay’ın cansız bedeni Burdur Devlet Hastanesi morguna otopsi için kaldırılırken, olayla ilgili Jandarma tarafından soruşturma başlatıldı.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 0 Yorum

abdullah mete

26 Nisan 2015 Pazar 00:56

Adaylar tabi alkislayacak.sonucta emek verilerek oyun hazirlanmis.hic haber bulamadiniz mi buna gelesiye.sizde guzel haber yapin sizde alkislanin.

Zülfikar yavuz

25 Nisan 2015 Cumartesi 19:16

Ulan arkadas ayıp senin yaptığın. .orda yedin ictin bu haberi yaptin.yaziklar olsun bende seni adam diye ilgi alaka gösterdim.bilsem böle haber yapacağınık kköyümun icine adım attirmazdim...

ONUR

25 Nisan 2015 Cumartesi 16:50

Bu çocukları afişe etme hakkı sizde var mı? Ailelerinden izin aldınız mı? Eğitim diyorsunuz ama çocukların psikolojik durumunu atlamışsınız.

Mustafa KUTLU

25 Nisan 2015 Cumartesi 13:55

Köyümüzde her yıl olduğu gibi bu yılda milli bayram etkinlikleri niteliğinde düzenlenmiş olan piyes de emeği geçen, başta İLYAS KÖYÜ İLKÖĞRETİM OKUL yönetimini, değerli öğretmenimiz HASAN ÖZ’e ve minnacık yürekleriyle tiyatro sanatını ifa eden cüretkar çocuklarımızı yürekten kutluyorum. Tiyatronun amacı yaşanmış bir öyküyü sahneye taşıma sanatıdır. Eğer tiyatroyu eğitim seviyesinde ki öğrenciler icra ediyorsa buda çocuklarımızın bireysel yeteneklerini ortaya koyma ve sanata sevdirme amacı niteliği taşır. Bu amacı farklı yöne çarpıtarak basına malzeme eden ilimden irfandan uzak olan bu zihniyeti esefle kınıyorum. bu zihniyetin yapmış olduğu talihsiz haberden dolayı İLYAS KÖY halkından özür dilemesini temenni ediyorum.

BAYRAM OKAY

24 Nisan 2015 Cuma 23:53

bu nasıl bi zihniyet bu nasıl bir habercilik anlamakta güçlük çekiyorum bu günün türkiyesinde milli kanal diye tabir edilen tv kanallarında bin bir türlü seyredilmesi sakıncalı sahne varken küçük bir tiyatro oyununa siyasi malzeme yapma uğruna acımasızca eleştiren basın zihniyetini kınamaya bile gerek görmüyorum

Onur Ruhi Beken

24 Nisan 2015 Cuma 23:28

Sizin gibi sorumluluk sahibi olması gereken kişilerin böyle bir haberi yapması kabul edilebilir değil. Küçücük bir köy okulu İlyas. O okulda üstün başarılar ortaya koyan bir öğretmen Hasan Öz. Birçok köyde verilmeyenin aksine, eğitime sonuna kadar destek veren bir köy halkı. Haberinizin aksine, muhteşem bir 23 Nisan kutlaması. Siyaseti İlyas köyü ve Öğrencileri üzerinden yapmamalıydınız. Umarım bir özür yazısı paylaşırsınız.

Necmi ATALAN

24 Nisan 2015 Cuma 22:41

Milli bayramlar öğrencilerin ve yetişkinlerinde katkıları ile ilyas köyünde coşku ile kutlanmaktadır.Bu dünde böyleydi ve böyle devam edecektir.Ulusal bayramlarımızda aynı coşkuyu yaşamaktan onur duyduk ve gurulandık.Gündüz yapılan törenin ardından akşam da öğrencilerin ve köyün gençlerinin rol aldığı piyes gibi oyunlar sergilenmektedir.Son yapılan etkinlikte bu geleneğin devamıdır ve devam edecektir.Katkıda bulunan köyümüz öğrencilerini ve okul yönetimini, Hasan Öz öğretmeninimizi kutlar, her zaman yanında olduğumuzu belirtirim.Haber yapılan bu kutlamanın konusu tartışılır olabilir.Ancak asla bir rezillik değildir.Dolayısıyle bu başlığın atılmasını esefle kınamaktayım.Köyümüzde kıymetli insanların yetişmesinde katkıları olan tüm öğretmenlerimize minnettarız.Hemen hemen hiç bir adli olayın olmamasında ve bizlerin yetişmesinde ahlaki değerleri bizlere öğreten tüm büyüklerimizi de unutmamak gerekir.Son kutlamada çocukların etkilendiğini savunan kişiler lütfen çocuklarını televizyondaki dizilerden uzak tutsunlar,köyümüzü ve çocuklarımızı bize bıraksınlar ve ileriki bayramda o coşkuyu,o heyacanı yaşamaları adına kendilerini kutlamaları izlemek için İlyasa bekleriz.

ali pınar

24 Nisan 2015 Cuma 22:30

{ uygur isimli kişinin yorumuna cevap : } sen önce okumasını bir öğren.......

irem okay

24 Nisan 2015 Cuma 22:29

Bu haberi yapma amacınızın ne olduğunu anlamiyorum bunu yazarken ne dusunuldugunu de bilmiyorum bence sizin asıl zorunuza giden çocuk gelişimi degil sizin zorunuza giden bütün ulusta bayramlar iptal olurken 13 ogrenciyle bir köy okulunun yapması bu programı duzenleyen okulumuz ogretmeni Hasan ÖZ e teşekkürlerimi sunuyorum o gibi idialist öğretmenimiz olduğu sürece sırtımız yere gelmez sağol Hasan Öz Sağol bayramlarını sahip çıkan İlyas Köyü halkı

barış barış

24 Nisan 2015 Cuma 21:39

bu haberi yapan sevgili kardeşim. sende oradaydın ve bu programı izledin. gördüklerinle burada anlattıkların aynı mı? gazetecilik dediğiniz şey bu mu yalan yanlış haber. ve buraya yorum yapan sözde bilgiçler klavye canavarları görmediğiniz izlemediğiniz bi konu hakkında yorum yapmayın bu kadar kalitesiz olmayın. bu gösteriyi hazırlayan öğretmenler elleri öpülesi öğretmenler. çocuk gelişimi ve eğitim bilimleri okuyan arkadaş bi daha oku. sırf birilerine yaranmak için haber yapan bi site olmuşsunuz artık.ayıp ayıp. gidin ilyas köyünden öğretmenlerinden öğrencilerinden özür dileyin. beyni vücuduna yapışmış ahmet kural ne ayaksın dostum sen. dürüstseniz cesaretliyseniz buraya yazdıklarınızı gidin o öğrencilerin karşısında söyleyin. utanırmısınız acaba? hiç sanmam utanacak olsanız böyle abidik gubidik yazılar yazmazsınız buraya. bomba15 eğer birazcık mesleğinize saygınız varsa bu haberi buradan kaldırır ve özür dilersiniz. ve bu habere yorum yazan sevgili okurlar lütfen içi boş yazılarınızla insanları rencide etmeyiniz. küçücük çocukların ve o muhteşem programı hazırlayan öğretmenlerin emeğine saygı gösteriniz

feyyaz güzel

24 Nisan 2015 Cuma 21:31

Asıl iğrenç olan zihniyetin.milli bir dayanışmadan dahi fitne çıkararak pay almaya çalışman.oradaki milli bilinci benimseyememen.fitne çıkarıp kargaşa yaratma çaban... Fitne atmak,öldürmekten daha kötüdür.Hz.osman

Aslına Bakalım...

24 Nisan 2015 Cuma 23:23

( NECLA VE NECDET BİRBİRLERİNİ SEVEN İKİ GENÇTİR. NECLA ZENGİN Mİ ZENGİN BİR MİMARIN KIZI, NECDET İSE FAKİR AMA GURURLU BİR GENÇTİR) K:SEN Mİ GELDİN NECDET? E:BAŞKA BİRİNİ Mİ BEKLİYORDUN? K:NAYIR NECDET… BABAMIN SANA YAPTIKLARINDAN SONRA BİR DAHA GELMEYECEĞİNİ DÜŞÜNDÜM. E:BİZİ BABAN DEĞİL BÜTÜN DÜNYA BİR ARAYA GELSE AYIRAMAZ NECLA. K:BIKTIM ARTIK BU KAÇAMAK BULUŞMALARDAN NECDET. NE ZAMAN EVLENECEĞİZ? E: ŞU İDDİA BİR TUTSUN HEMEN EVLENECEĞİZ. K: BU ARALAR TRABZONSPOR OYNAMA NECDET. E: TAMAM OYNAMAM. K:EVLENİNCE BALAYINA NEREYE GÖTÜRECEKSİN BENİ NECDET? E:ŞURDA , ARKADA BİR ÇAY BAHÇESİ VAR. ORAYA GİDECEĞİZ NECLA. K:AMA NECDET HER EVLENEN 5 YILDIZLI OTELLERDE BALAYI YAPIYOR. BANA ORAYI MI LAYIK GÖRÜYORSUN? E: EL ELE GEZERİZ NE GÜZEL NECLA. K: HANİ NECDET SEVGİLİLER GÜNÜ’NDE BANA KÜRK ALACAKTIN? E:BİT PAZARINA YOLUM DÜŞERSE SANA BİR PALTO ALACAĞIM NECLA. K: EVLENİNCE EVİMİZ NASIL OLACAK NECDET? E: ŞURDA KOSKOCA TEK ODALI BİR GECEKONDUMUZ OLACAK . K: YA ÇAMAŞIR MAKİNEMDE OLACAK MI? E: ÇAMAŞIR MAKİNESİ YERİNE SANA LEĞEN ALAYIM. HEM ÇAMAŞIR YIKAR HEM DE BANYO YAPARSIN. K: ÇOK DÜŞÜNCELİSİN NECDET. ALLAH SENİ BAŞIMDAN EKSİK ETMESİN. E: NE YAPIYORSAM SANA OLAN AŞKIMDAN YAPIYORUM NECLA. K: SENİN YANINDA O KADAR MESUDUM Kİ NEECDET. E: BEN DE . BEN DE ÇOK MESUDUM NECLA. SANA BİR ŞİİR YAZDIM. K: LÜTFEN.. OKUR MUSUN NECDET. E: OKURUM . ŞİİRİMİN ADI NECLA. YÜZÜNDE GÜLLER AÇIYOR BAŞINDA KUŞLAR UÇUYOR DİLİNDEN BAL DAMLIYOR YAŞASIN CUMHURİYET AŞKIN BENİ DÖNDÜRDÜ DELİYE BORCUMU ÖDEMEDİM VELİYE YAŞ GELMEDEN ELLİYE BEN ANNEMİ ÖZLEDİM NECLA SEVİYORUM SENİ NE OLUR SEN DE SEV BENİ BEN KONUŞURKEN KAPA ÇENENİ BUGÜN 23 NİSAN AĞLIYORUM HÜNGÜR HÜNGÜR SULAR AKAR GÜMBÜR GÜMBÜR TİTRİYORUM ZINGIR ZINGIR KAHROLSUN DÜŞMANLAR K: NE KADAR HOŞ… NE KADAR ROMANTİKSİN NECDET. E: SENİN GÜZELLİĞİNİ ANLATMAYA HİÇ BİR ŞİİR YETMEZ NECLA. K: SAĞOL NECDET. ŞU HESABI ÖDEYEYİM DE KALKALIM NECDET. E: NEEE. HESABI MI ÖDEYECEKSİN….BEN FAKİR AMA GURULUYUM. BANA BUNU SÖYLEMEYECEKTİN. BU UTANÇLA DAHA FAZLA YAŞAYAMAM NECLA. ( SİLAHI ÇIKARIR KAFASINA SIKAR) K:NECDEEEEEET… BEN SENSİZ YAŞAYAMAM. ELVEDA NECDET, ELVEDA DÜNYA, ELVEDA TOTO BAYİLERİ…. (SİLAHI ALIR , KAFASINA SIKAR AMA SİLAH TUTUKLUK YAPAR.) NECDET, BU SİLAH ÇALIŞMIYOR. E: ALLAH KAHRETSİN. HEP TUTUKLUK YAPIYOR. ÖTEKİ DÜNYADA 2. EL SİLAH ALMAYACAĞIM. ( SİLAHI SAĞA SOLA VURUR) AL , ÇALIŞTI. K: SAĞOL NECDET… ( KAFASINA SIKAR) SON

Çağdaş

24 Nisan 2015 Cuma 21:02

Haberi yapan şahsiyet , sen hayatında dayanışmanın Yardımlaşmanın gerçek anlamda nasıl olduğunu nasıl gerçekleştirildiğini gördün mü ? Gerçek haber değeri taşıyacak olan bu kavramların gerçekleştirildiği bu güzel etkinliğe yapmış olduğun bu haberle , etkinliğe damga vurabilecegini , saçma sapan düşüncelerinle etki yaratabilecegini düşünüyorsan eğer düşünmeden yapmış olduğun bu haberin kadar sıradan ve zavallisin demektir. Eğer bu tür olaylara gerçekten duyarliysan bugünlerde ve geçmişte izlemis olduğun dizileri haber yap.

Alper AÇIL

24 Nisan 2015 Cuma 20:36

ulan yapacak baska haber bulamayinca sacma sacma haberler yapiyosunuz. ufacik cocuklarin fotograflari koyarak onlari desifre ediyorsunuz. senin muhabirin ve oradaki bütün muhabirler fotograflari cekerken baya da iyi egleniyorlardi. Laf soylemeye baslaya aksan önce kendi muhabirlerininden basla. Akilli ol

Hasan Yıldırım

24 Nisan 2015 Cuma 19:11

Uslubunuzu hiç yakistiramadim. Siz siyasi menfaat saglama gayretinde misiniz? Amacınız nedir? Bütün siyasi partiler varken sadece ikisini işaretlemeniz samimiyetinizi gösteriyor. İnşallah bir özür mesaji atarsınız. Başta öğretmen Hasan Öz ve tüm köylüler ile siyasi partilerden Chp dahil. Çünkü onlarda böyle bir terbiyesizliğe sessiz kalmayacaklarına inanıyorum.

uygur

24 Nisan 2015 Cuma 19:06

Haber doğrudur yanlıştır bilemem. Gördüklerine inanırım. Bu yaş grubunda o tip oyun oynatmayı bırakın seyrettirilmez bile. Çocuk gelişimi ve eğitim bilimleri alanında kime sorarsanız sorun. Bomba15 e arada bir benim de kızdığım oluyor, ancak bu defa partizan tutumlarla yorum yazanların cahilligi var ortada. Başka bir oyun mu kalmadı oynatacak. Gerçi secilene kadar şak şak. Sonrası neyse artık. İcerikler ile ilgili onay kimden alınıyor. alınmışsa o kişi hakkında soruşturma başlatılmalı. Yorum yazan diğer arkadaşlar sadece sakin olun. İlk gazı veren kimse problem o. Sormak lazım sen ne biliyorsun ne konuda uzmansin ki yorum yapıyorsun.

Mesut ALTINTAŞ

24 Nisan 2015 Cuma 17:49

Sayın haber yapan ve yorum yapan arkadaşların hepsine teşekkür ederim,Çok bilen fakat bilgisiz insanlardan olacağına ''İLYAS KÖYÜ''halkından olmanızı veya oraya gidip o kişilerle 5 dakika yaşamınızı isterdim.Çünkü şu durumda ''MHP''''AKP'' CHP parti adaylarını aynı karede birleştiren kişilere ve evlatlarımızın önünde saygı ile eğiliyorum.Köyümün güzide insanların büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öperim.2 kuruş için kendini satacak kan yoktur vücutlarında,Bekara karı dövmek kolay derler o misalli.Ezberleyip okuyan üniversite bitiren fakat ekmek fiyatını bilmeyen kişilerden olacağıma İLYAS KÖYÜ halkından olmayı isterim.Bir BURDURLU olarak ta bu ortamı yaratan kişiyide devlet hastanesine gidip kan tahlilini yaptırmasını isterim çünkü o kişi ''AVŞAR''YÖRÜK lerinden olduğunu düşünmüyorum.Yörükler insanların arasını açmaz meydana çıkıp ta insanların hatasını söylemez gider bir hata var ise o kişinin çayını içer usulünce o kişiye hatırlatır.yorumumu okusanız da okumasanız da teşekkür ederim

Bülent felek

24 Nisan 2015 Cuma 17:27

Yaptığınız bu esef dolu haberden dolayı sizleri kınıyorum. Özür yayını bekliyoruz.

ÖMÜR

24 Nisan 2015 Cuma 16:16

{ DOĞRU VURGU isimli kişinin yorumuna cevap : } çocuk aşık oklabilir sapık beyninini temizle önce

Mehmet AKKANAT

24 Nisan 2015 Cuma 15:57

ÖĞRETMENİME VE ÇOCUKLARIMA TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALKIŞLIYORUM. EMEĞİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK.

DOĞRU VURGU

24 Nisan 2015 Cuma 13:52

Daha ilkokul çağındaki çocuk beyinlere aşk'ı,intiharı, ölümü işleyip sonra bunları tüm öğrenciler önünde sahnelenmesi kadar saçma bir olay olamaz. Yapılan haberde fazlalık değil hatta eksiklik vardır. Bunun sergilenmesine izin veren okul yönetimini de bir eğitimci olarak kınıyorum. Buna alkış tutmak yerine okul yönetimini uyarıp çocukların zihinlerine böyle psikolojik olayların işlenmemesi için telkinde bulunmak gerekir. Böyle bir şeye sadece oyun deyip geçen insanlar, ilerleyen dönemde sevdiği erkek için evden kaçan kızlarınıza, sevdiği kız/erkek için intihar eden çocuklarınıza sahip çıkacaksınız o zaman. Çocuk beyinlere Bu şekilde oyun adı altında aşılama yapılan toplumda muhtemel olayların görülmesi gayet normal çünkü.

Ali PINAR

24 Nisan 2015 Cuma 14:41

Sayın Ahmet KURAL adlı sözde yorum yazan, beyni vücudunu terk etmiş kişi... O beynin ile vücudunu hakim ol, ayrı oynuyor bir yerlerin...!!!!!! Sen kimsin ki be hadsiz adam, öğretmenimiz hakkında beyni vücudunu terk etmiş diye bir terbiyesizlik cüretinde bulunabiliyorsun...!!!!!!! Sende bunlara çanak tut Yaptığın bu karalama haber ile RAMAZAN ACAR....!!!!!!!!

Mustafa Has

24 Nisan 2015 Cuma 12:56

Leyla ile Mecnun ilyas köyünde yazılmadı çocuklar var olan bir oyunu oynamişlar! Bunun neresi kötü? Bence Kötü olan sizsiniz ve sizin gibi yavsak haberciler...! Basın özgürlüğünüz var biliyoruz ama oradaki resimlerini cektiğiniz çocukların hürriyetlik özgürlüğü var olduğunu unutmayın, çocuklar doğru ve yanlıştan ders alacaklar ama siz bu çocukların resimlerini yayinlamakla çocukların ders almalarına mani, bir daha toplu ve sosyal bir etkinlikde önünü baltayla kesiyorsunuz. Söylicek cok şey var ama benim acizhane tavsiyem o köye gidip başta cocuklar olmak üzere oranın insanlarindan özür dileyin.

gülfidan ünal

24 Nisan 2015 Cuma 11:15

bu yazıyı yazan sözüm ona sende insansın

fatih ekrem

24 Nisan 2015 Cuma 10:06

Düşünce adı altında yazıyı yazanın saçmalıklarıdır.Canım güzel gösteriyi gölgelemeye çalışmak habercilikle bağdaşamaz.

özlem çetinkaya

24 Nisan 2015 Cuma 08:52

iyi de orda milletvekili adayları kaldırıp bu nasıl gösteridir diye çıkışsa bu sefer de öğrencilerin hevesini kırdılar çocuk bayramında çocuklar engellendi olurdu bence bu olayda yargılanacak olan milletvekili Adayları değil bu tür bir gösteri hazırlayan öğretmen ve oku yönetimidir....

ahmet kural