18 Ekim 2019 Cuma

  • 5,815 TL
  • 6,472 TL
  • 281,49 TL
  • 94.896

Geleceğin Ormancıları Gölhisar İşletmesine Misafir Oldu

Geleceğin Ormancıları Gölhisar İşletmesine Misafir Oldu

.

27 Mayıs 2019 Pazartesi 11:38 İLÇELER

Orman Bölge Müdürlüğü, Gölhisar Orman İşletme Müdürlüğünde Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi, Gölhisar Meslek Yüksek Okulu, Ormancılık ve Orman Ürünleri bölümü öğrencilerinin katılımı ile üretim çalışmaları ve iş güvenliği konularını içeren eğitim tatbikatı yapıldı.

İki aşamalı olarak düzenlenen eğitimin birinci kısmında İbecik Orman İşletme Şefi NecatiAkçora tarafından konuk öğrencilere İbecik Orman İşletme Şefliğinde standarda uygun ağaç kesme ve boylama teknikleri, 6331 sayılı iş sağlığı ve güvenliği kanununa göre uyulması gereken hususlarla ilgili bilgiler verildi ve uygulamalı olarak gösterildi.

Programın öğleden sonraki bölümünde Gölhisar Şefliği Orman Emvali Deposunda Depo Şefi İzzet Yalçın Kılınç tarafından öğrencilere standardizasyon, ölçüm ve tasnif işlerinde dikkat edilmesi gereken hususlar anlatılarak orman emvallerinin pazarlanması ve satışı süreci ile ilgili bilgiler verildi.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

keskin kılıç

07 Ocak 2016 Perşembe 18:30

özçelik adamdır. diğerleri de adamdır. kardeş kardeş yaşayın gerek yok kavgaya

seçimlerde

03 Ocak 2016 Pazar 01:46

seçimlerde elimizi tutmaktan sıkmaktan çekinmeyen adam şimdi selam bile vermez oldu la senin selamın sende kalsın kafasını çeviriyor.ne degerin kaldıki artık iyice bitirdin kendini kaprislerinle sayın vekil

birde çıkmış

30 Aralık 2015 Çarşamba 02:41

birde çıkmış mecliste konuşmazmı ne ne mazlum tanıyor ankara gel bize sor.ah ah çok çekeceksiniz çok.

yener ak mıdır nedir

29 Aralık 2015 Salı 02:17

yener ak bakın hemen kayboldu bir insan hakkında iftira edip kaybolacak en aciz insandır.kimin adamı oldugu belli kimin tarafında çıktıgıda ortaya klevye erkegi kendini saklayacak kadar aciz birini lekeleyecekkadar zavallıruhunu satanlardan ne beklenirki adamız diye gezer bide yanlarında bu yorumu yaptım ne ak partiliyim ne başka bir parti sadece bu partiye oy verdigim için yazıklar olsun entrikalarla dolu yalanlarla dolu bir insanın peşinde olanlar oldugu için

valla lazım olur diye

28 Aralık 2015 Pazartesi 11:56

inanın birgün lazım olur diye yeni evime gömme çelik kasa koydurdum bakıyom duruyom belki birgün doldururum

şamata var la koşun

28 Aralık 2015 Pazartesi 11:50

vallahide billahide burada gerçek haber var gerçek gündem varmış şimdi dikkatimi çekti.helal valla yazan cesur kardeşlerime bu vekil neler yapmadıki durun bakalım sıra bizede gelecek ogün bizde konuşuruz.özel idareyi unutmadık daha

susmayacagız

28 Aralık 2015 Pazartesi 03:02

artık gerçekten susmayacagız yorumlara bakıyorumda yerden göge kadar haklı yazılanlar .nerede bu vekiller birde ak parti elinde burdur bucaktan başka ilçemi yok ya benim ilçem nolcak gelişmeuecekmi bi onlarmı insan.varmı yokmu bucak la bizde varızla 8 tane daha ilçe var sayın özçelik ve yakın adamları bu vebal sizlere ha

önce halkını sevki halkta seni sevsin

28 Aralık 2015 Pazartesi 02:54

sen halkını seversen sen memleketini seversen sen koltuk için mücadele etmezsen belki burdurda herşey degişir saın vekiller bu söz sizlere bırakın çıkar menfaatleride adam gibi burdurumu kalkındırın. bu günler gelip geçer sen halkını seversen sen burduru seversen sen degil ceplaer dolmasın burdur esnafının cebi dolsun işler düzelsin askerimiz gelsin canlansın hadin yapın şunları bakın yorumlara bakıyorum demekki sevenin yok sevdir be kardeşim kendini önce sevdir.

Doğrucu Bilal

28 Aralık 2015 Pazartesi 02:36

Bunların yaptığı siyaset falan değil, politika yapıyorlar. Politika demek çok yüzlülük demektir onu sergiliyorlar. Burdur da siyaset yapanlar kendi içlerinde birbirilerini yeme peşindeler. Burdur bu yüzden milli pastadan doğru dürüst bir pay alamıyor ve bu kafayla da yüz yıl geçse yine bir halt olmaz, çünkü birbirilerini yeme peşindeler ortada görünen bu maalesef. Küçük vilayet olmanın dezavantajları. Tek milletvekili istediği atı oynatıyor millet te onu izliyor. Benim yaptığım en doğru diyor ama maalesef ortak akılla hareket etmedikleri için bu ile farkında oldukları halde zarar veriyorlar. Şunu da bilsinler ki vatandaş Vekillere değil liderine oy verdiği için meclise gidiyorlar. Zaman her şeyin ilacıdır. Ne ekersen onu biçersin diye boşuna dememiş atalarımız, bekleyip göreceğiz. Ama kazanan kesinlikle Burdur olmayacak bu kafayla selam ve muhabbetlerimle.

gövde gösterisindeler halen sarhoşlar

28 Aralık 2015 Pazartesi 02:01

etme bulma dünyası be arkadaşlar.bir gün herşey dönecek bilin sadece bilin yaptıklarını çekecekler sadece vekilim iyi biliyor defalarca gittim bir ricada bulundum sadece ama nafile kendisi yapacagını yaptı cemaate yakın kişilerin tanıdıklarını hakkım asla helal degil çekecek

her yapılanları

27 Aralık 2015 Pazar 11:14

andım olsunki her yapılan haksızlıkları yaptıklarını bir bir cumhur başkanına yazacagım.neler i yaptı hangi müdür ve valileri yedi kimleri nerelere getirdi kendini hep nasıl haklı konuma getirdi .burdura yapılan herşeyi nasıl engelledigini haberi olmadan kuş uçmayacagını birşey yapılamayacagını nasıl dile getirdigini

görcez bakalım

27 Aralık 2015 Pazar 11:07

görcez bakalım özçelikmi ömer bütünermi .sayın özçelik halkın arasında olabilecekmi verdigi sözler ve vaatlerin rkasında olabilecekmi .peki yeni vekil sadece bucaklamı ilgilenecek burdur merkeze faydası ne olacak yakından merakla izliyoruz .

sayın özçelik

27 Aralık 2015 Pazar 11:05

**********tokilerin yapılmasında geçikmesinde sayın özçelik neden oldumu????? peki yapılacaktıda bu güne kadar neden yapılmadı neden??????neden sucu belediyeye atıyorlar *******peki kim yapacak bucakta toki evleri ard arda yaparken burdur merkezde neden yapılamıyor bu soruları sayın özçelik nasıl degerlendiriyor ..halen bana verseler ben yapardımmı diyor yine heryerde oldugu gibi.sen yapacaktında neden bekledin neden senelerce ............................

özçelige yakın kişiler