Realtime website statisticsRealtime website statistics

10 Aralık 2018 Pazartesi

  • 5,331 TL
  • 6,057 TL
  • 213,58 TL
  • 92.227

VALİ ŞILDAK’TAN BAŞKAN SİPAHİ’YE ZİYARET

VALİ ŞILDAK’TAN BAŞKAN SİPAHİ’YE ZİYARET

VALİ ŞILDAK’TAN BAŞKAN SİPAHİ’YE ZİYARET

09 Ekim 2018 Salı 16:46 GÜNDEM

Burdur Valisi Hasan Şıldak bugün Burdur Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Metin Sihapi’yi makamında ziyaret etti. Ziyarette Burdur Esnaf ve Sanatkarları Odası Başkanı Nevruz Gökcüoğlu’da hazır bulundu. 

Ülke gündemine dair sohbetlerin edildiği ziyarette Başkan Sipahi oda tarafından verilen hizmetler ve yürütülen çalışmalar hakkında Vali Şıldak’a bilgi verdi.Başkan ayrıca Vali Hasan Şıldak’a günün anısına Ahi Teşkilatının Kurucusu ve Esnaf Zümresinin Piri “AHİ EVRAN”ın heykeli taktim etti.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 0 Yorum

uygur

19 Nisan 2015 Pazar 21:22

Kadire cevap. Islam hukukunu mesajinizda belirtmissiniz ama halifelik yıllar öncesi kaldırıldı. Anayasa var bu ülkede. Mustafa saatçi için kimse kötü birşey söyleyemez. Kimse izin vermez onun karakteriNe yönelik laflara. Saatcinin eksik tarafı ekip. İdeal bir hocadır, ancak yönetici lik yetisi bulunmamaktadır. Seçim sonuçlarında toplam 303 Oy çıkmayacaktır. Adem ve mustafa hocaların oyları çok yakın olacaktır. şom ağız dediginize göre korkulan bir durum var. Rektör kim olursa olsun ama üniversite ve bu şehir için daha iyi işler yapsın.

Kadir

19 Nisan 2015 Pazar 16:28

Ne kadar edepsiz ve adapsız insanlar görüyorum.Gece gündüz Makü için çalışıp çabalayan yüksek ahlak ve karaktere sahip olan üniversitemizin saygıdeğer hocalarına bu tür yakışıksız sözler sarfeden kişileri ne kadar küçük beyinlere sahip olduklarını ve islam hukukunu bilmedikleri, kendilerini her geçen gün küçük ve değersiz konuma getirdiklerini görüyorum.İnşallah yarınki seçim sonucu siz şomağızlılara kapak olur...

f mehmet

19 Nisan 2015 Pazar 12:38

MAKÜ'DE inşaallah yeni bir dönem başlıyor. Saatçi ve ekibinin son günleri çok şükür!

the end

18 Nisan 2015 Cumartesi 22:24

Son çirpinislar Sayin saatçi en başta denildiği gibi seni bitiren Genel sekreterin yaninda gibi gozuksede secimde bunun dogrulugu herkes gorecek bu saaten sonra gelene hay hay gidene by by

Hakemmis

18 Nisan 2015 Cumartesi 22:19

Bu müdürlükleri da enstitüyü Yönettiği gobi yönettiyse vay o maçlara... Ya da cok küfür yedi beyni sulandı anlıyor yönetmeliklerden

uygur

18 Nisan 2015 Cumartesi 22:57

Yorumları okudukça üniversite nasıl bir yer diye düşünmeye başladım. Senato hiçe sayilmissa su an ki senatör hocaların saatciye destek vermesi cidden ayıp yüzüne tukur yarabbi şükür ifadesi çıkıyor. Bu sanatçı mhp akp arasında kalmış biri değil mi. Gerçi rektör de aynı. milliyetçi görüşle başlayıp akp li olan biri. Bu koltuk o kadar önemli mi. Artık iyice düşünmek lazım. Burdurun üniversitenin gençliğin 4 yıllık kaderi bu seçime bağlı. Hemen üniversitenin sitesine baktım. Son 1 ay tüm duyurular sadece fotoğraf karesi. Aynısını eski rektör de yapmıştı. Rektör değişirse bu sitenin haberlerini ve yorumlarını okumalı. Bir yorumda bahsi geçiyor. Bunun ödemesini üniversite mi yapıyor.o halde kimin parasıyla kime hava atıyorsun. Sanırım pazartesi günü seçim. Son 2 gün. Efendi bir kişilik ne hale geldi yanındakiler yüzünden.

Yönerge bilmez

18 Nisan 2015 Cumartesi 22:03

Sen Kabadayı gibi gez, zaferin pisliklerini temizlemek için mudur ol sonra da tetikçilik yap Saatçiyi kurtarmak Için... Birde Egitim bilimleri yazıklar olsun size

Iade eder

18 Nisan 2015 Cumartesi 21:59

Bence değerli sanatçımız bu pislikleri ve oyunlar bilse Fahri doktorayı iade eder ve yüzlerine tükürür bu oyuna onu alet ettikleri için

Fesat diyene

18 Nisan 2015 Cumartesi 21:58

Babasının parasıyla mi getirdi, acelesi beydi bir de her haltı ye usulsüzlüğü yap sonra adam geldi.

Ah Rektor

18 Nisan 2015 Cumartesi 21:57

Biri parelel Rektor Demiş ilk aklıma gelen rektörün parelel pazarlığı, eski bir Rektor Yardımcısının parelel diye YOK Tarafından görev sitesi dolmadan istifa ettirildiği, o yardımcının seçimlerde hala yardım ettiği iddiaları dogru mu yoksa dedirtti

fesatlar

18 Nisan 2015 Cumartesi 20:49

Ya kardeşim siz ne fesat adamlarsınız yaa. Bırakın senato kararı filan adam getirdi mi getirdi. Güzel mi oldu? Oldu. Sonuca bakın fesatlar.. Pazartesi boyunuzun ölçüsünü aldığınızda görecem asıl ben sizi

Parelel reltor

18 Nisan 2015 Cumartesi 21:44

Rektörün parelel senato oluşturdu ve oradan karar Aldı sanırım. Birkaç Senatör arkadaşla konuştum hic haberleri yok. Bomba 15 bu konuyu araştırmalı

Ah Saatçi ah

18 Nisan 2015 Cumartesi 21:57

Saatçi Ispartadan destek istemişsin ama yazmaya korkuyorum senin de MITcilerin bulur sonra beni, hatta sana oy vermeyeceklerini söyleyen ögretim üyelerini tehdit ederler, demem o Yüzden

Taşı al kafasına vur

18 Nisan 2015 Cumartesi 21:23

Rektor yardımcılarindan biri sanırım bazı usulsüz isleri yapmak için getirilmiş oraya ve butun top onda kalacak. Çünkü Gökçe rektörün Arkadaşı ve Yönetmelik uzmanı nasıl Goz yumar bu yanlışlara. Ve tabii ki onu ateşe atmak olmazdi

Kral Rektor

18 Nisan 2015 Cumartesi 21:22

Yorumlari okuyunca görüyorum ki usulsüzlük net. Saatçi senatörlere sorsa böyle değerli bir konuğun doktorasına kimse karşı çıkmazdı. Bu durum senatörlere hakarettir.

Selim Hakir

18 Nisan 2015 Cumartesi 20:22

Böyle güzel bir günü Burdur'a yaşattıkları için başta sayın Rektör olmak üzere tüm üniversite ailesine teşekkür ederim.

Nazli

18 Nisan 2015 Cumartesi 21:55

parelel diye aranmayan eski Rektor yardımcısı ta muglalardan gelip çalışıyormuş saatcisine

Kanunsuz universie

18 Nisan 2015 Cumartesi 21:21

MAKÜ Yönergesine göre Fahri Doktora verebilmek için bir fakültenin kurul kararı alması ve senatosunda bunu onaylaması lazım. (Madde6) ama Saatçi o kadar panik ki usulsüzlüklere başladı. Kararı gecmiş tarihli Egitim bilimleri enstitüsü müdürüne aldırdı. Ama yönetim kurulu Üyelerinin haberi yok. Senato toplanmadı. Senatörlerin haberi yok.. Bu usulsüzlükler ve panik neden?

Ak tepki

18 Nisan 2015 Cumartesi 21:20

Akpartili yöneticilerle resim çektirmek istedi Rektor Dombira hayrına ama hic Akparti yoneticisi yoktu. Bu mesaj onemli.

Tasıma su

18 Nisan 2015 Cumartesi 21:19

Zorla getirme çalışmaları ve salonu doldurma çalışmaları tam tutmamış. Neden bu totem önümüzdeki hafta yapılmadı, aceleniz neydi.

DİĞER HABERLER

ÇOK OKUNANLAR

SONRAKİ HABER

GÜNÜN KONUSU BAŞKANLARIN MAKAM ARAÇLARI

GÜNÜN KONUSU BAŞKANLARIN MAKAM ARAÇLARI