Realtime website statisticsRealtime website statistics

19 Ekim 2018 Cuma

  • 5,644 TL
  • 6,471 TL
  • 218,94 TL
  • 97.454

Vali Şıldak MAKÜ Yatırımlarına Hayran Kaldı

Vali Şıldak MAKÜ Yatırımlarına Hayran Kaldı

.

11 Ekim 2018 Perşembe 10:38 GÜNDEM

Burdur Valisi Hasan Şıldak, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi’ne ziyarette bulunarak İstiklal Yerleşkesi kampüsünde incelemelerde bulundu. Devam eden projeleri MAKÜ Rektörü Prof. Dr. Adem Korkmaz ve Genel Sekreter Yüksek Mimar Ali Nihat Gündüzalp ile birlikte gezen Vali Şıldak, yapımlarında sona yaklaşılan Stadyum, Otel ve Kütüphane yatırımlarına hayran kaldı.

Yapımı devam eden projelerin sadece üniversite için değil, Burdur ve ülke için de önemli yatırımlar olduğunun altını çizen Vali Şıldak, ayrıca MAKÜ'de yapımında sona gelinen Kütüphanenin de bölgenin en büyük kütüphanesi olduğunu söyledi. Vali Şıldak, “Alternatif Sporlar, Sporcu Eğitimi ve Kamp Merkezi Projesi” nin de bölgeye katkısının büyük olacağını ifade etti.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 0 Yorum

Hesap Kitap

20 Nisan 2015 Pazartesi 17:57

4 yıl önce Rektör hocanın 52 oyu vardı.4 yılda 150 Akademisyen kazandırdı.Hepsi ona yakın desek 202 oy yapar.202-144=58 oy nerede? 52 oydan 144 oya çıkmak başarı ise söylenecek söz yok.

makü personeli

20 Nisan 2015 Pazartesi 14:44

Adem Hocanın SDÜ'den gelip, 101 oy alması kesinlikle büyük bir başarıdır. Bu durumda Mustafa Hocamızın oturup bir düşünmesi gerekir. Adem hocanın ekibindeki kişiler, dışarıdan bir hoca için bu kadar oy toplayabildiyse, bu ekip Mustafa hocanın yanında olsaydı kim bilir neleri başarabilirdi.

hovarda

20 Nisan 2015 Pazartesi 14:47

2011deki seçimlere baktım da saatci 43 oy eksikle rektör atanmış. Su andaki oy dağılımında ise 43 oyla önde. Kader ve yök bakalım ne diyecek.

saat

20 Nisan 2015 Pazartesi 14:17

Saatci patlak tekerli araba gibi yalpalamaya başlar simdi

uygur

20 Nisan 2015 Pazartesi 14:11

Bomba15 i takdir ettim. Takip ve bilgilendirme güzel yapıldı.

uygur

20 Nisan 2015 Pazartesi 14:09

Tum adayları tebrik ederim. Yök ne derse sırada o var, beklenecek. Oy verilen adayların tamamı prof mu. Ona çok şaşırdım. Bir de geçersiz oy nedir. Gittim ama adayları begenmedim oyu mu kullandılar yoksa hata mi yaptılar. Yazık. 10 geçersiz oy.

objektif

20 Nisan 2015 Pazartesi 18:55

Adem hoca için büyük bir başari derim hesaba Sayin Saatci dönemindeki kıdem alanlarida hesaba katarsak adem hoca bu durumda Sayin Saatci yi gecmis bulunmakta... Tabi söz Sayin Cumhurbaşkaninda...

DİĞER HABERLER

ÇOK OKUNANLAR

SONRAKİ HABER

Göker Yerel Seçimler Öncesi Sahaya İndi

Göker Yerel Seçimler Öncesi Sahaya İndi