24 Mayıs 2019 Cuma

  • 6,078 TL
  • 6,804 TL
  • 250,06 TL
  • 86.292

Kargo Kamyonu Devrildi

Kargo Kamyonu Devrildi

Kargolar Yola Saçıldı

08 Mayıs 2019 Çarşamba 16:43 GÜNDEM

Burdur-Antalya Karayolunda aşırı yağıştan dolayı kayganlaşan zeminde MNG Kargo'ya ait kargo kamyonu devrildi.

Edinilen bilgilere göre Burdur-Antalya karayolu Çubuk Beli mevkiinde MNG Kargo'ya ait kargo kamyonu, aşırı yağıştan dolayı kayganlaşan zeminde yan yattı. Diğer sürücülerin ihbarıyla olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri yaralı sürücüye ilk müdahaleyi olay yerinde yaptı.

Sürücünün direksiyon hakimiyeti kaybetmesiyle birlikte devrilen kargo kamyonuna ait kargolar karayoluna saçıldı.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

tolgahan sayış

01 Aralık 2015 Salı 13:40

Güzel bir isim göreve geldi. Gerçekten isabetli bir seçim yapmış rektör bey. Ali Nihat Beye göreveinde başarılar dilerim.

onuncu köy

30 Kasım 2015 Pazartesi 14:59

{ Dogrucu Davud isimli kişinin yorumuna cevap : } Durumu özetleyivermişsiniz maşallah. Maalesef etme bulma dünyası. Daha bu arkadaşların sınavı yeni başlıyor, hep birlikte zaten göreceğiz inşallah.

fatih mehmet

30 Kasım 2015 Pazartesi 08:16

Herkes işine baksın akıl vermeler ahkam kesmeler başlamış. Kendini bilime adamış üniversitenin ve Burdurun sorunlarını dert edinmiş problemler için çözüm yolları arayan mütevazi değerli bir bilim adamıdır rektör hoca. Rektör hocanın Burdur için bir fırsat olduğunu herkes biliyor.

Dogrucu Davud

29 Kasım 2015 Pazar 20:30

Velhasıl; deşiyor ama değişmiyor hiçbir şey. Bir kınama cezasıyla görevden alınıyorsa yıllarca Eğitim Fakültesinde terör estiren ve formasyonda gizli işler yapan dekan yardımcıları neden görevden alınmadı eski rektör tarafından? Cevabı biliyorsunuz. Kaydırmaca, kayırmaca. Hani şu akarsuyun alt tarafında su içen kuzuya, "Suyumu kirletme" diyen kurdun hikáyesi. Kuzu, "Ben akan suyun alt tarafındayım, senin suyunu nasıl kirletirim" diye sorunca kurt ne cevap veriyordu: "Ben seni yemeye karar verdim. Gerisi bahane..." Yeni rektör, Yusuf Altındal'i yiyecekti zaten. Pasivize edilmesinden belli değil miydi? Yeni rektör de onca söz vermemiş miydi? Herkes benim danışmanım, öyle danışmanlar olmayacak demişti. Şak, göreve gelir gelmez önceki yönetimi destekleyen ama gemi batmaya başlayınca taraf değiştirenleri danışman yapıverdi. "Akademik liyakata bakacağım" derken bir baktık ki Yrd. Doçentler Enstitü müdürü olmuş, öğretim görevlisi de yüksek okul müdürü oluverdi mi? Oldu. Seçim öncesi her odayı tek tek gezen rektör adayı, seçildikten sonra uğramaz oldu. Gelen de gideni bir güzel aratıyor mu? Aratıyor. Eski rektör Mustafa Hoca, karakter ve akademik açıdan mükemmeldi. Ama kaç defa yazıldı çizildi. Etrafındaki çakalları dağıt diye. Olmadı. Yapamadı. Şimdi her taraf SDÜ'le elemanla doldu mu? Doldu. Hadi cümleden hayırlı tıraşlar...

talip

29 Kasım 2015 Pazar 17:37

{ alakasiz yorumlar isimli kişinin yorumuna cevap : } alakayı hangi olayla kurmak gerekiyor. O makamı haketmeyenlerin sonuçları mı desek. Kızına torpil yapan şahıslamı alaka kurulsun. kantin ihaleleri ile mi alaka kurulsun...

Mehmetmakü

29 Kasım 2015 Pazar 09:26

Yeni ve yıpranmamış bir isim düşünülüyormuş. Veli şakır ismini duyuyorum ama ne kadar doğru bilmiyorum. Üniversite de konuşuluyor.Akademisyen düşünülmüyorsa olası geliyor.

Adalet... Hakkaniyet..aidiyet...

29 Kasım 2015 Pazar 00:30

Genel sekreter Yusuf Altindal görevini yapmış olsa idi başına bunlar gelmeyecekti.Adalet gec te olsa yerini buldu.Atanacak olan kişiye ise şimdiden başarılar..Yusuf Altindal gibi yanlı davranırsa gelecek olan kişinin durumu da aynı olacaktır.koltuklar baki değildir.

Karlı

28 Kasım 2015 Cumartesi 19:57

Genel Sekreter dediğin ne ki . O da insan makamı kötüye kullanmayan geniş açılı biri olmalı. Adayım Gündüzalp . Daire başkanlarına da ayar verecek MAKÜ yü toparlayacak isim odur

alakasiz yorumlar

28 Kasım 2015 Cumartesi 21:56

Evt cok dogru,kaybeden rektor kaybeden maku. Kisilere takilmak bu unv.nin isi olmus.canan oyle buyuk harflerle nokta yazmakla olmaz bu is.nette buyuk,harflerle.brsyler yazmak anlama geliyor.onu bi ogren sen.bu universite madem kisilere takiliyor,madem bazi kisilere haksiz yere yorumlar yapiliyor.dogru olanlari da.buraya.yazmak.kdr mantikli birsey yok!

Yuhh!

28 Kasım 2015 Cumartesi 19:34

bi ALLAH'ın kulu da sormuyor ki, yabancı dil fakültesinin eski yüksek sekreterinin akıbetinin ne olduğunu. filler tepindi olan yine çimenlere oldu... yazık walla...

gölhisarın dikenli gülü

28 Kasım 2015 Cumartesi 19:21

Ya bu Sarıtaş geçen dönemdeki Rektör beyin kankası gibiydi, bir de en yüksek döner sermaye alanlardan biri diye duymuştum, 70- 80 bin TL civarında bir para almıştı. Acaba ondan dolayı mı bu problem olmuştu ki. Dövüşmelerinin nedeni neymiş, neyse mahremdir.

canan

28 Kasım 2015 Cumartesi 16:41

Ahmet Sarıtaş ceza almış . Bu Altındalı kalamaz ....bi yerine ....çağım bu nasıl söz. Olayı kisisellestirmenin anlamı yok. Altında da sarıtaş da haksız.NOKTA. Devamı ise kendi göbeğini kendi kesemeyen insanlar idareci olmuş . Bundan sonra olmasın kaybeden Burdur kaybeden MAKÜ dahası Rektör.

tatarosman

28 Kasım 2015 Cumartesi 19:00

Sarıtaşı genel sekreter yapsınlar, gül gibi geçinir giderler.

Bilim kadını

28 Kasım 2015 Cumartesi 18:10

Devlet bahçeli gibi valla bazıları.efendim dünyanın en yüce tahtına da çıksaniz oturacaginiz yer belli.birakin şu makam sevdalarini

pess!

28 Kasım 2015 Cumartesi 14:58

Bir allahin kulu da demiyor ki,saritasin madem husumeti oldugu kisinin odasinda isi neydi,ne amacla gitti. Yusuf altindalin oglum demesine takilmak bakis acisina gore degisir.Demekki odasina farkli bir niyetle gidilmis ki,sonunda kavga cikmis. Ayrica saritasin hangi hareketi sonucunda yusuf altindal gibi sabirli bir insan cileden cikartildi?

canan

28 Kasım 2015 Cumartesi 12:48

MAKÜ nün Genel Sekreter şansı iyi gitmiyor bu kesin. O koltuğa oturacak kişi gelecek kaygısı olmayan düzgün ve üniversite kökenli olmalı.Siyasi yada benim adamım şeklinde bir atama sonu hüsranla biter. Tartışmalı Mesut Türkmen hala GN skr Yrd ise gerisini siz düşünün

rektor seçimi

28 Kasım 2015 Cumartesi 14:43

sayın rektörün seçimi biraz ilginç.yani başında ismi Saibeyye karışmış bir genel sekreter yardımcısı var,onunla çalışmaya devam ediyor.Saritas da ceza aldı,onunlaçalışmaya devam ediyor.danismanlarindan biri desen,daha önce gir,eşi gereken derslere girmemiş,girdiği dersle saza calarak geçiermistir.Tebrikler sayın rektor güzel secimleriniz için.görevini layıkıylaalani yanınızdan uzaklaştırdığını için ayrı bir tebrikler size

Yanli haber

28 Kasım 2015 Cumartesi 14:35

yapılan bu haber yanlidir. saritas da aynı cezayi aldı,ama onunla ilgili herhangi bir her yok.ayrıca aralarında geçen diyaloğu bilmeden tamamen yusuf altindali sunuyorsunuz.gerekli araştırma, yapmadan bubtarz haberleri yapmak ne derece doğru,sorarım size.eğer hbr yaparsanıztek taraflı değil,ya iobjektif yapınız lütfen

melih

28 Kasım 2015 Cumartesi 13:01

Öğrenilen bilgilere göre Ahmet Sarıtaş da görevden alınmış,

Merkez Tamam

28 Kasım 2015 Cumartesi 08:46

Serkan Öktem yada Gündüzalp G.Sek. sırası kime kısmet

Uygur

28 Kasım 2015 Cumartesi 08:06

Maku bu genel sekreter seçiminde bir türlü başarılı olamıyor. Yeni rektör umuyorum ki doğru bir seçim yapacaktır. Üniversite yönetimi böyle kavga ediyorsa her iki kişinin de ceza alması gerekirdi. Biraz yanlı bir karar gibi görünüyor.

DİĞER HABERLER

ÇOK OKUNANLAR

SONRAKİ HABER

Milletvekili Göker'den Mücadeleye Destek

Milletvekili Göker'den Mücadeleye Destek