Realtime website statisticsRealtime website statistics

12 Aralık 2018 Çarşamba

  • 5,342 TL
  • 6,077 TL
  • 214,80 TL
  • 90.051

GÖREN ŞAŞTI KALDI!

GÖREN ŞAŞTI KALDI!

GERÇEĞİ ARATMADI!

04 Aralık 2018 Salı 17:15 GÜNDEM

Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Altınyayla Mehmet Tuğrul Meslek Yüksekokulu, Burdur İtfaiye Müdürlüğü ve Doğal Afet Arama Kurtarma İlk Yardım Kulübü (DAKİK) iş birliği ile gerçek zamanlı arama kurtarma tatbikatı gerçekleştirildi.

Tatbikat senaryosuna göre saat 14:00 sularında Burdur Salda Gölü’nün güney batısında radardan kaybolan Cessna 172 Skyhawk model eğitim uçağının, görgü tanıklarının ifadesine göre düşmüş olma ihtimaline karşı saat 15:15’te arama bölgesine ulaşıldı. Salda Gölü’nün güney batısında geniş çaplı ızgara modeli arama-tarama başlatan ekipler, uçak enkaz parçalarına ulaşmasına rağmen eğitmen pilot ve pilot adayı uçuş öğrencisini kaza bölgesinde bulamadıkları için ivedilikle yaralı arama faaliyetlerine geçtiler. Pilot adayı öğrenci gece 02:58’de bilinci kapalı şekilde yaralı halde bulunurken, eğitmen pilot sabah 08:05’te bilinci kapalı halde yaralı olarak bulundu. Yaralılara olay yerinde imkanlar dahilinde tıbbi destekte bulunan ekipler, sağlık kurumlarına intikal için süratli şekilde taşıma işlemine giriştiler.

DAKİK akademik danışmanı Dr. Öğr. Üyesi Murat KUŞ, tatbikat türleri arasında gerçek zamanlı eğitim tatbikatlarının çok önemli olduğunu, yaralılar bulununcaya kadar geçecek olan sürede arama-kurtarma ekiplerinin fiziki ve mental motivasyonlarının sürekli yüksek kalması gerektiğini vurguladı.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 0 Yorum

istifa

09 Haziran 2015 Salı 21:07

belediye seçimleri sonunda Sabahaddin bey başkanlığı kaybettikten sonra bildiğiniz üzere o günün il başkanı ve ilçe başkanı sorumluluk gereği istifa etmişlerdi sizin başkanlığınızda da 1 vekillik kaybedildi sizde istifa düşünüyormusunuz

Ak genclik

09 Haziran 2015 Salı 14:41

Türkiyenin birinci partisi ak partidir.sayin başkanım durmak yok yola devam.

başkan

09 Haziran 2015 Salı 10:58

okul müdürlerine müdür yardımcılarına liyakatsız kişiler eliyle yaptırdığınız haksızlıkların sonucu bu etme bulma dünyası

uygur

08 Haziran 2015 Pazartesi 21:01

Bu başarısızlık sonucu genel başkanınız istifa etmiyor bari siz istifa edin. Pardon başarısız değilsiniz. Bu büyük bir başarı.

değerlendirme

08 Haziran 2015 Pazartesi 17:25

Sayın bütüner seçim döneminde gerçekten partimiz için gece gündüz demeden çalıştınız elinizden geleni yaptınız ama hayırlısı olsun değerlendirme yapacağınızı belirtiyorsunuz şu hususları da değerlendirirseniz 1-Milli eğitimde okullarda okul müdürleri ve müdür yardımcıları görevlerini en iyi şekilde başarılı bir şekilde yürütürken ve burdur u sınavlarda Türkiye birincisi yapan bu müdürleri başarılı olmalarına rağmen neden cezalandırıldıklarını da değerlendirirseniz 2-Burdura geleli daha bir ay olmuşken okulların yerlerinin nerede hangi mahallede olduklarını dahi bilmeden okul müdürlerini tanımadan başarılı okul müdürlerini haksız yere 75 puan altında bırakan il müdürünü değerlendirmeye alırsanız 3-Okul müdürlüğü deneyimi dahi olmayan ancak köylerde ve kısa sürede ilde okul müdür yardımcılığı yapmış deneyimsiz liyakatsız il müdür yardımcılarının ve ne yazık ki yıllarca okul müdürlüğünü başarılı bir şekilde yürüten okul müdürlerini bu il müdür yardımcısının puan vermesinin etik ve doğru olup olmadığının da değerlendirilmesini 4-sendika değiştirilerek okul müdürlüğü ve okul müdür yardımcılıklarına sonucu önceden belli mülakatla atamaların yapılmış olmasının doğru yapılıp yapılmadığının da değerlendirilmesini 5-ebs yönetiminin tamamının okul müdürü olmasının etik olup olmadığının da değerlendirilmesini 6-eşi bir okulda müdür kendisi aynı okulda müdür yardımcısı kendisi bir okulda idareci eşi başka okulda idareci veya şube müdürü olmasının partimize neler kazandırılıp neler kaybettirdiğinin değerlendirilmesini il dışından okullarımıza müdür getirilmesini de değerlendirmenizi çünkü bu hususları ne velilerimiz ne öğretmenlerimizi memnun etmiyor bazı ilçe müdürlerinin il müdürünün ve yardımcılarının başarılı olduklarına ve her kes tarafından kabul gördüklerine inanıyorsanız o zaman durmak yok yola devam yok memnuniyetsizlik fazlaysa gereğini değerlendirmenizi çünkü bu yanlışlıkların partimize bu seçimlerde oy kaybettirdiğine tepki oyları geldiğini tahmin ediyorum

ÖMER BÜTÜNER'e