Realtime website statisticsRealtime website statistics

10 Aralık 2018 Pazartesi

  • 5,330 TL
  • 6,056 TL
  • 213,58 TL
  • 92.227

Burdur Valiliği Görüşünü Sundu

Burdur Valiliği Görüşünü Sundu

Başkan Ercengiz: Valilikten Gelen Karara Göre Tahliyelere Başlayacağız!..

04 Ekim 2018 Perşembe 00:01 GÜNDEM

Uzun süredir tartışılan ve suçlusu aranan, 100’lerce Burdur Belediyesi kiracısının dükkanlarını boşaltmak zorunda kalacağı olaylar silsilesi bugün Valilikten gelen yazının okunması ile noktalandı. Vali Hasan Şıldak imzalı görüş yazısına istinaden 10 yıl kiralanma kararını oya sunan Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz çıkan sonuçla birlikte soruna son şeklini vermiş oldu.

Bir ay önce belediye mülklerinin kiracılara 10 yıla kadar kiraya verilmesinin yetkisini meclis kararı ile encümene veren madde ile ilgili Burdur Valisi Hasan Şıldak görüş yazısını Belediye makamına gönderdi.

BAŞKAN ERCENGİZ, 'VALİLİK KARARIN İPTALİNİ İSTİYOR!..'

Vali Şıldak, alınan kararın Belediye Kanunlarına uygun olmadığını ve yeniden değerlendirilerek gereğinin yapılmasını rica eden yazısını Bugün yapılan Encümen toplantısında encümen üyelerinin yüzüne okuyan Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, Belediye Meclis üyelerine ‘Bu kararın iptalini Valilik makamı bizden istiyor” diyerek oylamaya sundu.

TAHLİYELER BAŞLAYACAK

Oylamada ise oy çokluğu ile karar iptal edilirken, Başkan Ercengiz, “Bu yazıdan anladığımız kadarıyla, Biz 10 yılı geçen kiracıların tahliyesine karar vermek zorundayız” dedi. Başkan Ercengiz önümüzdeki aydan itibaren Valiliğin bu kararına göre tahliyelerin Burdur Belediyesi Meclisine gelerek karar verileceğini söyledi.

ERCENGİZ İL ÖZEL İDARESİNİN KİRACILARINI SORACAK

Alınan karara üstü kapalı tepkisini dile getiren Başkan Ercengiz, İl Özel İdaresine de kendi kiracılarına karşı tutumunu soracağının altını çizdi, Hiçbir makam ve kurumu suçlamak istemiyorum diyen Ercengiz, “İl Özel İdaresine ait kiracıların, İl Özel İdaresine ait dükkanlarında  bulunan kiracıların da bu koşullarda mı kiraya verilmek şartıyla 10 yılda bir ihale yapılıp yapılmadığını da merak ediyorum. Bu konuda da merakım var, kendilerinden yazılı görüş isteyecem” dedi.  

İŞTE VALİ HASAN ŞILDAK'IN MECLİSE GÖNDERDİĞİ GÖRÜŞ VE YAZI

Burdur Valiliği alınan karar ile ilgili yaptığı inçeleme de ilgili madde belediyeye ait taşınmazların 10 yıla kadar kiraya verilebilmesi için belediye meclisince belediye encümenine yetki devri yapılması karara alındığı görülmüş olup, bu hususta aynı kanunun belediye meclisinin görev ve yetkilerini belirleyen 18. Maddesinin ilgili bendinde taşınmaz mal alımına, satımında, takasına, tahsisine, tahsis şeklinin değiştirilmesine ve ya tahsisli bir taşınmazın kamu hizmetinde ihtiyaç duyulmaması halinde tahsisin kaldırılmasına, 3 yıldan fazla kiralanmasına ve bu sürenin 30 yılı geçmemek kaydi ile aynı hak tesisin karar vermek hükmü yer almakta olup, 18. Madde de belediye meclisinin belediye encümenliği yetkilerini yapmasını düzenleyen herhangi bir hüküm bulunmamaktadır.  Bu bağlamda, 2018/135 sayılı  kararı ile birlikte belediye meclisinin belediye encümenine yetki verdiği 5393 belediye kanununa uygun olmadığı gerekli değerlendirme yapılmak üzere  gereğinin yapılmasını rica ederim.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 0 Yorum

murat cenkoglu

14 Nisan 2015 Salı 18:09

ya kardesim herseyi anladım da .bu mehmet kaya kim ..ne işi var ibrahim abinin yanında .bügüne kadar nerdeydi bu adam cakalı cakalı geziyo piyasada.biz ak parti olarak 14 yıllık iktidar olarak hiç mi içimizde kalifiye herkes tarafından sevilen sayılan biri yok

Fatih Yıldız

14 Nisan 2015 Salı 11:39

10 numara sorular 1.Kardeşin son güne kadar üst paralelci olarak Ak Partiye saldırdı mı? 2 Atadığın gençlik kolları başkanı RTE nin Burdur ziyareti sabahı Ak Parti aleyhine ağır sözlerle istifa etti mi? 3.Tuzluk milletvekili ile istifasından sonra bile kaçamak yaparak görüşmelere devam ettin mi? Ni Bu işte bir yanlışlık yok mu?

Ses yok

14 Nisan 2015 Salı 07:59

Tek ses KARDEŞ bence sen hazır la sen herhalde yönetimdesin ama şunu iyi bil ekiciyle birlikte gidicisin

Tek ses

13 Nisan 2015 Pazartesi 22:11

Ak partiye oy verdiydim de artık vermiyeceğim diyenler, boşuna yalan söylemeyin, sizler ajansınız. teşkilatta da partide de ayrışma yada çatlak ses yok. Sandıktaki sonuçları hazmetmek için şimdiden sodaları hazırlayın...

Ortaya Karışık

13 Nisan 2015 Pazartesi 20:00

IŞler Karışık ki ne karışık parti Tabanı kendi içinde kabul etmiyor Adayları ortaya Karışık içinde 1 adet Uçurtma bir adet uçurtmadan beter birde solcu eklenince ak parti partilikten çıkmış durumda 1 1 1 Gözümüzün çayırını açar diyorum ben

yine işler karışık

13 Nisan 2015 Pazartesi 16:42

inanın işler karışık ak partide yine cekemezlik yine üstün görünme ali evrenin bakışlarına bak ekicinin adamı özçelige nasıl bakuyor karalerde ya yazık ya bu parti alilere ekicileremi kaldı neyse haziranda the end artık bir oyum var dı ak partiye oda artık yok yok yok yokkkkk

ahmet selim

13 Nisan 2015 Pazartesi 14:47

{ v isimli kişinin yorumuna cevap : } o dediğin adamları bulursan sen ver oy, şu ağzınızdaki sakızda eskidi artık bi değiştirin, alkışlayarak çiğnersiniz artık sakızları :)

v

13 Nisan 2015 Pazartesi 04:45

{ ahmet selim isimli kişinin yorumuna cevap : } eksik bırakmışsın tamamlayayim. bakara makara diyene evinde kutuda 4 milyon saklayana. kolunda 800 bin tl lik saatle gezene oy vericeksin:D:D

v

13 Nisan 2015 Pazartesi 04:43

{ vatandaş isimli kişinin yorumuna cevap : }sen haddini bil tehdit etme sütten olmaz şeker anladin sen:D

CAHİT BUCAK

13 Nisan 2015 Pazartesi 00:37

MURTAZA KARDEŞ HAKLISIN AMA GEÇ OLMADI MI, ADAMLAR KAFADAN KIME YOL VERECEĞINI BELİRLEMİŞ. HADI ŞİMŞEKLE ADEMİ HEP ADAY OLUYORLAR DIYE YAZMAMIŞLAR BAŞARANI MECLIS ÜYESI DIYE YAZMAMIŞLAR. GENÇ ADAY VELI ŞAKIR GIBI ADAMI NIYE YAZMAZLAR. ADEM ŞENGÜL HAK ETMİŞTİ. ŞU PAZARYERI YÜZÜNDEN MUTLUYA VATANDAŞ KÖPÜRÜYODU, HAMIYİ YAŞADI BUCAK HAZIRANDA İŞLER KARIŞACAĞA BENZIYOR.

HAMZA DAĞLAR

12 Nisan 2015 Pazar 22:58

İBRAHİM EKİCİDEN MİLLETVEKİLİ OLMAZ ÇÜNKÜ O İNSANLARI TEPEDEN BAKIYOR EĞRİ BOYUN

murtaza

12 Nisan 2015 Pazar 22:09

Genç ve dinamik adaylar lazım. Burdura ne kadar değer verdikleri ortada.

ali

12 Nisan 2015 Pazar 22:01

O anda adam oyle bir fotoda yakalandi diye demediginiz kalmamis dogru diyer adaylar caddelerde hazirolda geziyor haklisiniz. Sonra secim gecince birdaha memlekete ugrayana pek raslamadim ugrasada zaten yolda gorse tanimazlar neymis ekicinin eli neden cebindeymis adamin eli yine kendi cebinde baskalarinin cebinde olanlardan degil hicdeyilse mhp sanki ilk siraya burduru koydu chp desen ramazan kerim ozkan gibi bir degerin kiymetinide ileride anlar.

Peteği koydun hadi

12 Nisan 2015 Pazar 18:23

Mehmet isimli Şahıs doğru Yazmış hadi 1. Sıra petek 2. Sıraya koy başaranı şimşeği yada Adem şengülü ikiyi garantile önce. şimdi 1 i al dua et otur sonrada bakanlık gelsin diye bekle çok beklersin Agam

ak partide kim dava adamı

12 Nisan 2015 Pazar 15:44

kimler dava adamı kimler dava adamı degildir önce ona bakılmalıdır.ama şu bir gerçek bu burdur özçeligi ve hocayı çok arar.....................siyaset bitmiştir burdurda biri çıkıpta kendisi bile inanmadıgı 3te 3 diyor ya kahreden budur.entrikalarla gelenler entrikalarla geri gider o yüzdeb siyasette atıp tutmak beleş atın tutun bakalım seçim sonu biz buralardayız ya sizler... bu soruyuda lütfen kendinize sorun.ANKET YAPILDI BURADAN ŞUNU DİLE GETİRİYORUM AK PARTİNİN İL GENELİNDEKİ OYLARDA MERKEZDE ÇOK DÜŞÜŞ VAR İSTERSENİZ BEKLEYİN VE GÖRÜN SONUÇLARI YAZACAGIM 81000 OYLARDAN DÜŞMÜŞ GELMİŞ 65000 LERE EEE NEREDE 3 TE 3 SAYIN BÜTÜNER VE TAYFASI HADİ

hamdi

12 Nisan 2015 Pazar 12:03

{ ahmet selim isimli kişinin yorumuna cevap : }kardeşim siz göklerden gelen sese inansaydınız akp olarak rüşvetçi bakanlarınızı yüce divana gönderir halkın huzuruna temiz siyaset diye yüzünüzn akıyla çıkardınız geçin laf kalbalığını bende eski bir akp üyesi olarak bu listeyi yanlış buluyorum madem 1 sıra belliydi adaylara 2. ve 3. sıralar için yarışılaak denseydi insanlar aday olabilmek için maddi manevi yıpransın gecesini gündüzüne katsın çalışsın hooop tepeden biri 1.sıraya otursun neymiş bakan çıkracakmışız adı adalet ile başlayan bir partiye çalışanlarınhakkını başka birine vermesi yakışmadı sevgilerle ahmet selim

eli cebinde

12 Nisan 2015 Pazar 11:16

sadece şunu bilin eli cebinde politikacılara ihtiyacımız yok artık siz oy isteyeceksiniz bizden önce buna dikkat edin bizim elimiz cebimizde olacak siz hazırolda yanlışsa yanılıyorum diyin yaaa vekil adayıda il başkan yardımcısıda elleri ceplerinde sanki 3 te 3 bizim dercesine birde kahveleri gezin isyanı görün esnafın halini görün yok kardeşim bir oyum vardı oda artık ak partiye degil artık inandırıcı degilsiniz .parti binasına gidiyoruz ne ilgilenen ne hatrımızı soran var o onun üstüne o nun üstüne atıp savıştırıyorlar bakalım sandıkta kim kimi savıştıracaktır.ekiciyi severim ama olmayacagı yolda yazık olacak

mehmet

12 Nisan 2015 Pazar 15:39

Burdur siyasetini disardan takip eden biri olarak, AKP'nin yanlis isimleri tercih ettigini dusunuyorum. 1+1+1 seklinde secimler sonuclanacak. Kucuk sehirlerde isim daha on planda oluyor. Taninmis isimleri kucuk sehirlerden ilk siralara yerlestirip oy toplama stratejisinde ikinci sira adayinizin cok guclu olmasi lazim. Maalesef Burdur'da listelerde kim etkin olduysa bu gercegi atlamistir.

Partili

12 Nisan 2015 Pazar 08:05

Iki gündür partiyle dolanıyorum iddaa ediyorum biz 2 vekil çıkaralım yönetimden istifa edicem ve ettiğimde bu yorumu kimin yaptığını Görmüş olacaksınız

Hamit Yıldırım

12 Nisan 2015 Pazar 02:37

Belediye seçiminde neden hastaneye yattı? İş zora girince kaçtı mı yoksam?

Serkan

11 Nisan 2015 Cumartesi 21:03

Belediye seçimini sayende kazandık sıra vekillikte adamsın ekici :))

vatandaş

11 Nisan 2015 Cumartesi 17:36

{ paralelci paralelden oy alır mı isimli kişinin yorumuna cevap : } gidin ordan eli sakat filan dil o tam bi halk adamı haddinizi bilin tanımadan yorum yapmayın ayıp

Ekici mi :) :) :)

11 Nisan 2015 Cumartesi 12:53

İbrahim Ekici 17-25 aralık sürecinde il başkanıydı. Ak partiye, tayyip erdoğan a sahip çıkan Bir tek açıklaması olmuş mu bakın bakalım. Bu akparti aklını yemiş ya.. başka söze gerek yok.. kriterler olmuş krater,.. Bu tayyip beyin işi değil acemi davutoğlunun paralel danışmanlarının işi :) :) :)

ahmet selim

11 Nisan 2015 Cumartesi 11:14

{ ekici ak parti de merkez için en kötü tercih isimli kişinin yorumuna cevap : } belediye seçiminde kişiye oy verdiniz, bu bir genel seçim, eğer 7 kongreye girip çıkan kendi partisinde bile kendinden başkasına hazmetmeyen (koray aydın, meral Akşener örneği) biri bu ülkeyi yöneteilir? diyorsan ona, yok kasetle gelip vaatlerine noter tastiği ihtiyacı duyan, akşam söyleyip sabah unutan birini bu ülkeyi yönetir? diyorsan oyunu ona vereceksin.

ahmet selim

11 Nisan 2015 Cumartesi 11:08

{ paralelci paralelden oy alır mı isimli kişinin yorumuna cevap : } iftira ve gıybet, bu ağır yükün altına nasıl girebiliyorsun. Aklınca yıpratmaya çalışıyorsun değil mi? ne derseniz deyin ama şunu unutmayın ki ; '' Göklerden gelen bir karar vardı''

belediye çalışanı

10 Nisan 2015 Cuma 23:24

şaşılacak birşey fotograf karelerine bakınız biri özel idarede çalışan musa briide belediyede çalışan savcı kadir hayret yaaa birde ali orkuna kızarlar siyasette işiniz ne musa kardeşimiz memurmu yoksa seçim işlerinden mi sorumludur lütfen haklarımız yenilmesin...ya devlet memuru ol yada siyasetçi bunlar ayıp degilmidir.

ekici ak parti de merkez için en kötü tercih

10 Nisan 2015 Cuma 22:21

Ak parti hata yapmıştır. bu aday ile seçim 1-1-1 e dönüştür. halk bunu konuşuyor. Belediye başkanlığında da bu şekilde ortak kanaat yayılıvermişti. ama bugün değil seçim sonucunda anlaşılacaktır. Merkezde aday olacak en son kişi aday olmuştur. Hayırlı olsun. demekten başka bir şey demek gerekmez..

paralelci paralelden oy alır mı

10 Nisan 2015 Cuma 22:15

İ. ekici den hiç bir şey olmaz.. Ne ak parti nin nede peke in rüzgarı onu taşımaz. yaptıklarıyla yüzleşme zamanı geldi. kendisi has paralelcidir. doktor kardeşinin oğlu polis akademisine nasıl girmiş sorun bakalım. Paralelcilerin çaldığı sorularla. Önce gitsin paralelciler den oy istesin onlar ona oy verecek mi?. güldürmeyin ya..

Yandaş

10 Nisan 2015 Cuma 22:06

2009 yerel seçiminde yeni mail. Muhtarı sapkami kosam yine alırım demişti. Kaybetti. Bu aday da eli cebinde yukarıdan bakan duruşu var. Boşuna. ..

Şeref

10 Nisan 2015 Cuma 22:05

Faizciler desem kim gelir aklınıza ?

süleyman

10 Nisan 2015 Cuma 20:34

bayram özçelik i gördükçe ak partiye oy veresim gelmiyor...

Eli Sakat mı?

10 Nisan 2015 Cuma 20:30

AKP li kardeşler adayınızın sol eli sakat galiba. Baksanıza hiç cebinden çıkarmamış! Yoksa oda tepedeki abileri gibi sizi hakir mi görüyor?

Vatandaş

10 Nisan 2015 Cuma 20:28

Ya bi gidin Allahınızı severseniz. Güldürmeyin millete kendinizi. İl teşkliatı Petek krizinden sonra istifa etti heralde. Baksana üç kişi kalmışlar. Yazık yazık. Ha bu arada Bayram Özçelik noldu Ekici ile kol kolasın, hayır mı? Bi daha bişey deyverecem size siz 3'ü değilde 2'yi bile hayal etmeyin bence :)

DİĞER HABERLER

ÇOK OKUNANLAR

SONRAKİ HABER

BUCAK İLÇE BAŞKANI'NDAN MCKİNSEY AÇIKLAMASI

BUCAK İLÇE BAŞKANI'NDAN MCKİNSEY AÇIKLAMASI