Realtime website statisticsRealtime website statistics

12 Aralık 2018 Çarşamba

  • 5,353 TL
  • 6,087 TL
  • 214,80 TL
  • 90.051

BURDUR SINIRINDA SAKLANIYORMUŞ!

BURDUR SINIRINDA SAKLANIYORMUŞ!

7 AYRI SUÇTAN 2 SENEDİR ARANIYORDU

28 Kasım 2018 Çarşamba 14:25 GÜNDEM

Antalya'da 7 ayrı suçtan 2 yıldır aranan Abdullah Özer'in yakalanması için Jandarma ekipleri tarafından operasyon düzenlendi. Operasyonda ekiplere ateş açarak 2 askeri yaralayan Özer, vurularak etkisiz hale getirildi. Özer'in Burdur sınırında bir ormanlık alanda saklandığı belirlendi.

Edinilen bilgilere göre Antaya'nın Aksu ilçesinde yaşayan Abdullah Özer 7 ayrı suçtan yaklaşık 2 yıldır aranıyor. Yakalanması için düzenlenen operasyonda Özer, ormanlık alana kaçarak ateş açtı ve 2 asker yaralandı. Vurularak etkisiz hale getirilen Abdullah Özer'in Burdur sınırında bir ormanlık alanda saklandığı belirlendi.

Yaralanan 2 askerin durumunun iyi olduğu öğrenilirken, Özer'in cesedi Antalya Adli Tıp Kurumuna gönderildi.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 0 Yorum

ASD

04 Haziran 2015 Perşembe 01:08

{ cevap isimli kişinin yorumuna cevap : } ünlem işaretini tdk sözlügünde ne anlama geldiğini koy buraya nasıl rezil ediyorum seni gör

boş konuşacagınıza

03 Haziran 2015 Çarşamba 21:53

ya asıl kızacagınız bir olay ali evren muhtarı darp ettimi etmediimi burada göker rahmetli kardeşimize herhangi bir kötü lafı olmamış gerçekten kırıcı olmayalım bugün varız yarın yokuz bu hayatta haklı degilmi asıl önemli olan köy muhtarının başına gelenler degilmi ali evren muhtarımıza darp etmiş asıl o konuşulmalıdır...kendisini kaf dagında görenlerden halk hesabını 8 haziranda soracak sakin olun az kaldı agabeyile birdaha görünmezler bile

Başkan

03 Haziran 2015 Çarşamba 17:29

Chp zaten ne zaman bu milletin değerlerine saygı gösterdi ki. Camileri ahır yapan çağdaşlaşma adı altında ne kadar manevi değer varsa saldıran, laiklik diye diye din karşıtlığı yapan, bütün yaptıklarını da Atatürk kılıfıyla meşrulaştırmaya çalışan sonra da ilk fırsatta paralardan resmini kaldıran, heykellerini kaldıran siz değil misiniz. Milletin gözünde chp sabıkalı. O yüzden ne yapsa boş.

MİSAFİR

03 Haziran 2015 Çarşamba 12:22

Sayın editör kardeş, işinize gelen yorumları değil diğerlerini de bir zahmet yayınlayıverin, ayırımcılık yapmayın zaten işiniz zor ve sıkıntılı, selamlar..

YANDAŞ

03 Haziran 2015 Çarşamba 10:39

{ Başkan isimli kişinin yorumuna cevap : } ENGELLEMEK İÇİN ELİNİZDEN GELENİ YAPIYORSUNUZ... KORKUNUN ECELE FAYDASI YOKKKKKK.... HIRSIZLIK FALAN MI YAPTI ??? YOKSA EVİNDE PARA SAYMA MAKİNASI MI VAR Kİ? HAAA ELİNDE KUR'AN'LA SİYASET Mİ YAPTI?? YAYINLAYIN BAKALIM BOMBA 15....GÖRELİM TARAFSIZ OLDUĞUNUZU...

Doktor olmuş insan olamamış

03 Haziran 2015 Çarşamba 10:54

yazıklar olsun sana birde vekil olacaksın anlaşamayabilirsin sevmeyebilirsin ama ölmüş bir insanın hatırasına SAYGI bile göstermemenin hiçbir mazereti olamaz. Yaptığın saygısızlığı insaniyetsizliğine ve saygısızlığına veriyorum...

Göker bu

03 Haziran 2015 Çarşamba 10:17

Bu gokerin ilk gafı değil. Bu adam vekil olacak yuh olsun

Veli

03 Haziran 2015 Çarşamba 10:14

Sayin mehmet hocam tüm kalbimle sizi destekliyorum basarilar.

YANDAŞ

03 Haziran 2015 Çarşamba 08:32

SİTE OLARAK HABER YAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ... ÖLÜMDEN BAŞKA GERÇEK YOK... ÖLMÜŞ.. ALLAH RAHMET EYLESİN... BU ÜLKEDE ONA BENZER NİCE İNSANLAR ÖLÜYOR... HER CANLININ TADACAĞI GERÇEK... ÖLÜNÜN ÜZERİNDEN HABER VE SİYASET YAPMAK HOŞ OLMAMIŞ. TARAFLISINIZ, AMA BU ŞEKİLDE KARALAYICI TAVIR TAKINMANIZI DA TAKDİR ETMEYİZ.. BU BÖYLE BİLİNE...

Vatandaş.

03 Haziran 2015 Çarşamba 08:29

Ölen bir kimsenin ardından artık çok fazla konuşmaya gerek yok, çünkü hepimiz öleceğiz ve hesap gününde zaten kendimizin bile şaşıracağı en ince ve detaylı hesaba mutlak çekileceğiz. O yüzden Günahımız ve sevabımız ile Rabbimiz zaten imtihan edecek. Bu yalan dediğimiz dünya ahiretin tarlasıdır. Şu kalan ömrümüzde Rabbimizin emrettiği gibi keşke demeden yanına gidebilelim. İstesek te istemesek te ölüme çare bulacak babayiğit yok. O zaman gıybet yapmaya ve günah kazanmaya da gerek yok, Rahmetli kardeşimizin elbette şok şok dediği bir çok hataları oldu. Belki çok ah aldı. Bazı haberlerinde bir çok kimseyi derinden yaraladı. Belki birilerinin etkisinde kaldı. Ama hatasız insan yok. Allah Rahmet eylesin, Günahlarını ve kusurlarını bağışlasın ve yakınlarına sabırlar versin.

cevap

03 Haziran 2015 Çarşamba 00:31

{ süleyman suna isimli kişinin yorumuna cevap : } abartılı bişey göremediysen o ünlem işaretleri niye konmuş ona bak

Başkan

03 Haziran 2015 Çarşamba 00:29

Akp lilerin bile edebini çalışkanlığını ve insanlığını takdir ettiği Bld. Bşk. mız Ali Orkun Ercengiz 'le bile anlaşamayan vekil olursa bırakın partisini kendinden başkasını düşünmeyecek olan bir adaydan ne beklenebilir dimi. Sen biraz seni aday yapan partilileri ve partimizi düşünmüş olsaydın zaten böyle bir msj yazmaz gider cenazeye katılırdın. Vatan partisini bile Burdur da şaha kaldırdın. Sırf partili olupta sana oy vereceklere acıyorum.

Dr

03 Haziran 2015 Çarşamba 00:20

Bizim örfümüzde ve inancımızda vefat edenin arkasından laf sokmak yoktur. Şimdi birileri mesajın yanlış anlaşıldığını falan söyleyerek durumu kurtarmaya çalışacaktır. Ama görünen köy kılavuz istemez. Yazıklar olsun. Bu millete vekillik milletin acılarını paylaşmadığı gibi ünlem işaretleriyle laf sokmayı marifet sanan böyle bir kişiye kalmamalı. Temennim 7 Haziran'dan sonra da Dr. Mehmet Göker olarak kalmasıdır.

süleyman suna

02 Haziran 2015 Salı 22:43

abarttığınız gibi bir tweet göremedim lütfen sosyal medyada bu tür paylaşımlarla insanları kötülemeyin bu tip yaklaşımlar hoş değil. ramazan acar kardeşime allahtan rahmet dilerim. allah yakınlarına sabır versinn...

mehmet taşlı

02 Haziran 2015 Salı 22:30

sen önce vekil adayının adını ögrende ondan sonra haber yap.yukarıda yazdıgın aynen bu şekilde oku bak......CHP Burdur Milletvekili Adayı Mustafa Göker’in paylaşımı bizleri derinden yaraladı. Bir milletvekili adayının böyle bir tavrı ve davranışı, insana olan sevgi ve saygısını bir kez daha bize sorgulattı.

DİĞER HABERLER

ÇOK OKUNANLAR

SONRAKİ HABER

DOKUNULMAZLIK KALKACAK MI?

DOKUNULMAZLIK KALKACAK MI?