24 Ekim 2020 Cumartesi

BURDUR EĞİTİM BİR-SEN ŞUBE BAŞKANI MURAT BULUT'TAN GÖREVDEN ALINMALARA TEPKİ

BURDUR EĞİTİM BİR-SEN ŞUBE BAŞKANI MURAT BULUT'TAN GÖREVDEN ALINMALARA TEPKİ

BURDUR EĞİTİM BİR-SEN ŞUBE BAŞKANI MURAT BULUT'TAN GÖREVDEN ALINMALARA TEPKİ

13 Ekim 2020 Salı 17:11 GÜNDEM

Eğitim Bir-Sen Burdur Şube Başkanı Murat Bulut dün Burdur İl Milli Eğitim Mürdür Yardımcıları Süleyman Çakıcı ve Hüseyin Çetinkaya’nın görevden alınmalarına tepki göstererek olmadı, böyle olmamalıydı dedi.

Bulut yaptığı açıklamada şunları söyledi;

Dün itibari ile, yaklaşık yedi yıldır İl Milli Eğitim Müdür yardımcısı olarak  görev yapan, Burdurlu ve Burdur’un yetiştirdiği  2 Müdür yardımcımız, kendilerinin de haberi olmadan, bakanlık yazıları tebliğ edilerek görevlerinden alındı.

Öncelikle şunu baştan ifade edelim. Elbette hiç kimse bulundukları makamlarda kalıcı değil. Bir gün o görev bitecek.

 

Ancak her iki Müdür Yardımcımız  7 yıl gibi uzun bir sürede  ve özellikle geçtiğimiz zor dönemlerde ve sıkıntılı  süreçlerde ( FETÖ, 15 Temmuz gibi) görev yaptılar. Bir çok konuda taşın altına elini değil, bedenini koydular , risk aldılar.

 

Bizzat şahit olduğumuz için rahat ifade edebiliriz ki ,çoğu zaman mesai mefhumu gözetmeden, gece yarılarına ve hafta sonu akşamlara kadar sadece ilimizin eğitimi için hizmet ettiler . Dolayısıyla bu şekilde apar topar görevden alınmayı hak etmediler diye düşünüyoruz.

 

Yanlış anlaşılmasın görevden alınmalarını anlarız, olabilir, farklı gerekçeler ortaya konabilir onu da anlarız ancak bizim itirazım alınış tarzına. Hiç bir gerekçe göstermeden, hiçbir neden belirtmeden ( bize yöneltilen sorulardan hareketle söylüyoruz) görevden alınmanın izahı mümkün değildir.

 

Ne  ve kim olursa  olsun bir yerde belli bir süre emek veren, katkı sunan, gayret gösteren, hatasıyla sevabıyla görevde  bulunanlarla ilgili bir bayrak değişimi yapılacaksa  kırgınlıkları ve dargınlıkları oluşturmamak adına usülünce ve üslubunca yapılması gerekmez mi ?

Bu süreçteki emeklerinin hiç mi değeri olmaz, gönül alma yada küçük bir teşekkür niye çok görülür.

Yoksa her iki  Müdür yardımcımızın “yok illâ biz burada kalmak istiyoruz” diye bir  ısrarı olduğunu duymadık. Bizzat çalışmalarına şahit olduğumuz bu arkadaşlarımızın şimdiye kadarki katkılarından dolayı Eğitim-Bir-Sen ailesi adına şükranlarımı sunuyor. Takdiri Burdur Kamuoyuna bırakıyorum.  

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

galamacıklı

16 Ekim 2020 Cuma 22:34

ben şahsen çok üzüldüm.böyle başarılı iki müdür görevden alınmasaydı burdur eski derece yaptığı günlere dönecekti acele ettiniz. çiftçi hesabı gelecek yıl derece yapacaktı burdur.mülakatta kasılıyorrdunuz töhmet altında bıraktığınız insanlara düşük puan verdiniz.gününüzü gördünüz. **** de oldu ha öyle kasılmıyacaksınız gardaş öyle oluyor bu işler.o kadar adamı elediniz şu anda burdurda onlarca yer vekaleten yürütülüyor. ilçelere bile müdür bulamıyorsunuz.ama olsun üzülme olur böyle şeyler

Adım Liyakat soyadım Adalet

15 Ekim 2020 Perşembe 20:25

İş ehline verilmezse kıyamet yaklaşmış demektir. (Hz. Muhammed sav) Liyakat olmadan kazanılan, müstahak olmadan kaybedilir. (W. Shakespeare) Tepeden inmeyle layık olmadığın göreve gelirsen oradan inişinde ansızın olur ki haberi alınca öylece bakakalırsın. İlahi adalet. Rabbim Yeni atanan arkadaşlara Burdur için güzel işler yapmak nasip etsin.

karakartal bjk.

14 Ekim 2020 Çarşamba 16:30

Devlet dairelerinde ve kurumlarda çalışanlar hiç bir zaman kalıcı değildir vakti zamanı geldi mi bırakır gider yenileri gelir kalan yerden devam eder başkan devletin işi yarım kalmaz gidenin arkasından güle güle der yenilere de hayırlı olsun denir senin yaptığın olmadı .başkan

öğretmen

14 Ekim 2020 Çarşamba 14:34

Malum kişiler mülakatlarda komisyon başkanı olarak yaptıkları adaletsizlikleri,yedikleri kul haklarını,kayırdıkları ebs üyelerinin atamalarını yaparken mi taşın altına gövdesini koydular.Hangi projeyi ürettiler Burduru 1.lik ve 7.lik lerden( oks-sbs,öss) uzaya mı yoksa çukuramı gömdüler yazın bizlerde bilelim.Allahı hesabı duruyor.Ben hiç bir zaman hakkımı sizlere helal etmiyeceğim.

niagara

14 Ekim 2020 Çarşamba 11:24

7 yildir gorev yapiyorlsrdi yeter artik da,tapulu degil ki onlara biraz da baskalari yapsin

Öğretmen

14 Ekim 2020 Çarşamba 11:15

Girdikleri okul müdürlükleri sınavlarını kazanıp atanacak kadar yeterli puanı alamadan okul müdürlüğü bile yapmayan ağlayarak sızlayarak yalvararak ala vere ile liyakatsız haksız ve kul hakkına girerek hak etmedikleri makamlara gelenler mi başarılıymış Burdur Her zaman Türkiye birincilikleri ile anılan eğitim kentiydi şimdilerde ilk 20 de bile yer almıyor Burdurun eğitimi bu kişiler yüzünden geriledi Burdur eğitimine hangi değeri başarıyı katmışlar İl Müdürümüzü kutluyor başarılar diliyorum

Kurye

13 Ekim 2020 Salı 23:36

Kurye ile odasından çıkarttığınız müdürleri unuttunuz mu? Size yapılınca acıdı mı?

Etme bulma dünyası

13 Ekim 2020 Salı 21:12

Milli eğitim alt çalışanlarını istedikleri yere., istedikleri süre geçici görevlendirme yaparken onlarda kimseye teşekkür etmiyor ve fikirleri sormuyorlardı. Etme bulma dünyası.

Malum İşler

13 Ekim 2020 Salı 18:09

"Ne ve kim olursa olsun bir yerde belli bir süre emek veren, katkı sunan, ****ret gösteren, hatasıyla sevabıyla görevde bulunanlarla ilgili bir bayrak değişimi yapılacaksa kırgınlıkları ve dargınlıkları oluşturmamak adına usülünce ve üslubunca yapılması gerekmez mi ?"Görevden aldırdığınız müdürlerin ayrılış zamanında da böyle konuşsaydın başkan. Onlar emek vermemiş miydi? Millî Eğitimi bitirdiniz, liyakati gündemden düşürdünüz halâ konuşuyorsun. Şunu unutma ki; mahkeme kadıya mülk değildir.

Tekin Acar

13 Ekim 2020 Salı 17:55

"Demokrasilerde seçimle gelen seçimle gider"Bu dünceyi yıllar önce propaganda olarak kullanan zihniyet seçimle gelen Balıkesir,Ankara,İstanbul...belediye başkanlarını gerekçe göstermeden görevden almadı mı?Nasıl demokrasi ama.

Burdurlu

13 Ekim 2020 Salı 17:24

Burdur lu Burdurluyu sahip çıkmıyor.İl Müdürlüklerine bir bakın her yetkili yabancı illerden.Burdurlu bir Allah'ın kulu yetkili değil.Dolayısı ile Burdurlular kifayetsiz yetersiz ego sahibi yabancı idereciler nezdinde itiliyor kakılıyor mağdur ediliyor.Bu iki Burdurun öz evladından önce nice Burdurlu öz evlatlar mağdur edildi horlandı sürüldü .Kimse sahip çıkmadı çıkmıyor.O açıdan kimse burdurn öz evlatklarına sahip çıkmıyor.El .............burdura tatlı geliyor.

DİĞER HABERLER

ÇOK OKUNANLAR

SONRAKİ HABER

12 KİŞİNİN TESTLERİ POZİTİF ÇIKINCA KÖY KARANTİNA ALTINA ALINDI

12 KİŞİNİN TESTLERİ POZİTİF ÇIKINCA KÖY KARANTİNA ALTINA ALINDI