Realtime website statisticsRealtime website statistics

24 Eylül 2018 Pazartesi

  • 6,051 TL
  • 7,125 TL
  • 238,28 TL
  • 99.547

Osman Kurt'un O Çıkışı Adliyelik Etti!..

Osman Kurt'un O Çıkışı Adliyelik Etti!..

İFADE VERECEK...

12 Nisan 2018 Perşembe 13:32 SİYASET

 

Bucak’ta Şehit Muhittin Talha Çalışkan’ın cenaze töreninin geçişi esnasında Suriyeli olduğunu öne sürerek bacak bacak üstüne atan bir kişinin resmini paylaşarak duruma öfkesini dile getiren Burdur İyi Parti İl Başkanı Osman Kurt şimdi bu çıkışından dolayı adliyelik olduğu öğrenildi.

Yapılan hareketi şehide saygısızlık olarak gören ve bu durumu sosyal medya hesabında paylaşan Kurt’un bu çıkışı medyada geniş yankı bulmuştu. Şimdi ise edinilen bilgilere göre Başkan Kurt bu paylaşımı ile ilgili ifade vereceği öğrenildi.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 2 Yorum

Akbıyıklı Ferit

13 Nisan 2018 Cuma 07:54

Habere bak altındaki yorumlara bak... ne slk sınız olum ya :))))

Aksakallı Fiko

13 Nisan 2018 Cuma 07:52

yorumlara bakıyorum da memleket memleket değil kibir, nefret, çekememezlik, iftiranın çok basitleştiği bir tımarhane olmuş... yazık gerçekten.. Burdur'umuza yazık her dönem aynı didişmeleri izlemekten sıkıldım... Burdur geri kalmasının sebebi işte bu...

DENİZ DEN iz

13 Ocak 2015 Salı 19:12

Kardeşim doğru diyorsun. İnsanlar rant için bir cemaatci bir AKP’ci oldu. Tamam buna eyvallah da demezler mi adama daha düne kadar BABANLA birlikte bir numaralı cemaatci sizdiniz? Daha düne kadar her türlü cemaatin programına katıldınız ? Bugün rantınız,menfaatiniz AKP tarafından ağır basınca o tarafa geçtiniz diye? Şimdi sana bunu soran yok. Ben soruyorum cevabını da inşallah sana ADAM dedikleri gibi adam olup verebilirsin!

ak partide kim dava adamı

09 Ocak 2015 Cuma 22:51

{ Seyyar Kapakçı isimli kişinin yorumuna cevap : } diyene bak kapakçı kimse yok arkamda bu bir ikincisi asıl sen yazda meydan görsün adını resmini nerede o cesaret ....mehmet kaya sana ne sözü verdi ubutmadan mehmet kayayı görünce soracagım bunu bil chp yi nasıl övdügünüde hatırlatacagım bak gör

ooof offff

09 Ocak 2015 Cuma 22:08

herkes birbirini tanıyor fakat yüz yüze gelince veya menfaati icabı susuyor. Yav arkadaşlar bundan 10-15 yıl kadar önce burdurda fetullahçıların (bugünkü adıyla paralelci) önde gideni kimdi. Mv. Byram Özçelik değilmiydi. Şimdi bayram özçelik ne olduda birden (güya) fetullah karşıtı oldu... bunu Akpartide bilmeyen var mı... herkes biliyor.

Trafik polisi

09 Ocak 2015 Cuma 21:26

İlker efendi ehliyetini paralel terör örgütü ile mücadele ederken mi 6 ay kaptırdı. Paralelle mücadele için alkol alma şartı mı var.

yazık

09 Ocak 2015 Cuma 14:33

Daha düne kadar paralelle iç içe olan bi adam kendi şahsı olarak paralelle uğraşmış mı ki

laf olsun

09 Ocak 2015 Cuma 14:32

Hegomanya kelimesinin anlamını ne zaman öğrenmiş

ahmet başdeğirmen

08 Ocak 2015 Perşembe 22:08

Bayram bey bitmeden bu deniz durulmaz.. Adam en son anayasa mahkemesinin yüzde on kararına umut bağladı. aynı paraleller gibi .şimdi o da bitti. Bayram bak duracağın yeri bilmezsen vezir değil rezil olursun. Hocanın halini görmüyor musun... Sona yaklaştıkça grafiğin düşüyor..

Dikkenarmı

08 Ocak 2015 Perşembe 20:45

İlker Deniz kardeşim bir lider pensilvanyadaki zat diyordu şimdi sesi soluğu çıkmıyor bir diğeri dersen paralelle kanki diyen milletvekilini parti disiplinine veriyor ve işin garibi paralel oylarla adam olmaya çalışıyor.Daha nasıl mücadele olacak.Paralel oylar sola gitti adamlara badem bıyık diyenler nerdeyse çocuklarını onların yurtlarına verecek.

burdur avni

08 Ocak 2015 Perşembe 20:42

{ osman öztür isimli kişinin yorumuna cevap : } Daha burdur da zehirlenecek çok ............var sıra onlarada gelecek

Aydın can

08 Ocak 2015 Perşembe 21:32

Ne zararını Görmüş sormak lazım deniz beyle Babasına

Paralel Yapı

08 Ocak 2015 Perşembe 18:49

Sen şuna paralel yapı'dan dolayı istifa ediyorum deme de herkes çalıyor ben çalamıyorum de...

Seyyar Kapakçı

08 Ocak 2015 Perşembe 18:30

{ ak partide kim dava adamı isimli kişinin yorumuna cevap : } Mehmet Kaya sana ne yaptı? herkesin eşi ve babası bi yerlere atanıyor delikanlı ol isminle yaz aynı soruyu yada ara kendine sor. sana o yorumu yazdıranlara da çok selam söyle.

genclik

08 Ocak 2015 Perşembe 19:29

sayin ilker denizin yazdiklarina katirakdan tebrik ederim kim demis ki ömer bütüner il baskani bile olamaz yapamazda bunu bile bile adami yediler öncelikle il baskani olmasini isdegimiz aday deniz kurt olmali bence ilker deniz hak davasini bence sürdürmeli önünde kongreler var secim var paralelci olan tekce hala partide yönetim de var

ak partide kim dava adamı

08 Ocak 2015 Perşembe 17:30

şöyle bir bakıyorumda kimse davası için mücadele etmiyor herkez menfaati peşindedir.başta mehmet kayanın babası nereye okul müdürü oldu eşi nereye atandı hızlı bir şekilde yazsın buraya yalanmı degilmi

osman öztür

08 Ocak 2015 Perşembe 17:23

bayram özçelik ve gökçen enç genel merkezi zehirlemiş genel merkez ikisi ne derse onu yapıyor inşallah bir gün genelmerkez zehirden kurtulacak

ömer

08 Ocak 2015 Perşembe 17:21

deniz bey çok haklısın bucak ilçe yönetim kurulunun büyük bir bölümü paralelci başta siliman mutlu

Bırak Lafı ya

08 Ocak 2015 Perşembe 16:39

Bu adam ehliyetini kaptırdı nefrn OLDUĞUNU açıklasın. Paralele mücadele ederken mi?

Okur Yazar

08 Ocak 2015 Perşembe 16:15

Hegamonya birkaç aya kadar bitecek inşaallah..

Hacı ömer

08 Ocak 2015 Perşembe 15:37

\"istihdam noktasında da parti içerisinde şahsi çıkarların ön planda tutulduğunu belirterek, ‘istihdam konusunda şahsi çıkarların gözetildiğine şahit olarak partimiz de yıllardır bir grup hegemonyasının olduğunu ve grubun da siyasi ve ticari rant için orada olduklarını bildirmek isterim.\"Günaydın yeni TÜRKİYE...Günaydın İLKER DENİZ !!!!

DİĞER HABERLER

ÇOK OKUNANLAR

SONRAKİ HABER

BURDURA YAKIŞAN  KÜTÜPHANE

BURDURA YAKIŞAN  KÜTÜPHANE