Realtime website statisticsRealtime website statistics

10 Aralık 2018 Pazartesi

  • 5,331 TL
  • 6,057 TL
  • 213,58 TL
  • 92.227

Mehmet Göker Ticaret Bakanlığına Önerge Verdi

Mehmet Göker Ticaret Bakanlığına Önerge Verdi

Mehmet Göker Ticaret Bakanlığına Önerge Verdi

03 Ekim 2018 Çarşamba 11:14 SİYASET

Sayısını Sordu

 

CHP Burdur MilletvekiliDr. Mehmet GÖKER TicaretBakanı Ruhsar Pekcan’a esnaflar ile ilgili yazılı soru önergesi verdi.

 

Ülkemizde yaşanan ekonomik krizin, döviz fiyatlarında meydana gelen artışlar ve bankaların yükselen faiz oranları ile kendini gösterdiğini belirten GÖKER,“Bundan en çok etkilenen kesim ekonomimizin temel taşını oluşturan esnaf ve sanatkârlarımızdır. Yalnızca Burdur’da değil Türkiye’nin farklı yerlerinde ziyaret ettiğimiz esnaflarımız genellikle ağır vergi yükü altında ezilmekte olduklarını ve siftah bile yapamadan kepenk kapattıkları için dükkân kirasını bile ödeyemeyecek duruma geldiklerini söylemektedir” dedi.

 

2016 ve 2017 yıllarında yaklaşık 180 bin esnafımızın işyerini kapatmak zorunda kaldıkları bu ortamda Ticaret Bakanlığının konuya acilen eğilmesi gerektiğini de ekleyen CHP’li Vekil Ticaret Bakanlığa bazı sorular yöneltti.

 

CHP Burdur Milletvekili Dr. Mehmet GÖKER yazılı soru önergesinde şu sorulara yer verdi.

- 2018 yılının ilk dokuz ayında kapanan işyeri sayısı nedir?

- Ülke ekonomisinin en önemli dinamiklerinden olan esnaf sayısındaki bu düşüşün nedenlerinin belirlenmesine ilişkin Bakanlığınızca bir çalışma yapılmakta mıdır?

- Esnafımızın kepenk kapattığı bu ortamda ticari hayatın yeniden canlandırılması ve güçlendirilmesi için esnafın kira stopajını kaldırılması ve esnafımıza yıllık ödediği vergi ve prim miktarı kadar sıfır faizli kredi kullandırılması gündeminizde midir?

- Esnaf Bakanlığı kurulmasına yönelik bir çalışmanız var mıdır?

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 0 Yorum

Bucaklı.

13 Nisan 2015 Pazartesi 12:27

Reşat Bey günlerdir Bucak'taydı, Tefenni'deydi, Kemer'deydi, Çeltikçi'deydi, Gölhisar'daydı, Burdur'daydı... Siz bu haberleri ve yorumları yaparken nerdeydiniz acaba ????? Siz gerçekten nerde yaşıyorsunuz???

UYUSUNDA BÜYÜSÜN NİNNİ

11 Nisan 2015 Cumartesi 12:56

{ yetiştirici isimli kişinin yorumuna cevap : }Benim yazımdan sonra devretmesi hoşuma gitti. Demek ki yazmasak devretmeyecek senin gibi yetiştiricilerin paraları da belki seçime harcanacaktı siz uyuyun da büyüyün yetiştiriciler.

yetiştirici

10 Nisan 2015 Cuma 23:35

Kamil Özcan yetki ve haklarını zaten devretti. biz üyelere de mesajla bildirdi.

GÖZÜNÜN YAĞINI YİYEM ABİ

10 Nisan 2015 Cuma 16:41

ABİ BOŞVER İSTANBULU NE OLURSUN GEL BURDURDAN ADAY OL YOKSA İLERİDE BİZ BOŞTA KALACAĞIZ BİZİMDE KENDİMİZE GÖRE HESAPLARIMIZ VAR BAKSANA ABİ TOPLUMU PEŞİNE TAKIP GÖTÜRECEK ADAYLAR ÇIKTI ORTAYA DURDUK YERE BİZ HİÇ BUNLARI HESABA KATMAMIŞTIK

BOŞVER

10 Nisan 2015 Cuma 16:29

EKİCİ ABİM BİRİNCİ SIRADA OLSAYDI REŞAT BEY KARİZMASIYLA İKİNCİYİ KESİN KAZANDIRIRDI AMA ŞİMDİ ÇOK ÇOK KRİTİK DURUM AMA OLSUN SEVİYORUZ VESSELAM

gözünün yağını yiyem

10 Nisan 2015 Cuma 16:22

ABİ NE OLUR SEN BOŞVER İSTANBULU BURDURDAN ADAY OL İLERİDE BİZDE MECLİSE GİTMEK İSTERSEK ÇOK SEVİLEN POPÜLER ADAYLAR VAR ONLARI ENGEL OLMAMIZ LAZIM ONLAR OLURSA 3 VEKİLLİĞİDE ALABİLİR AMMA BİZİM ŞAHSİ ÇIKARIMIZ DAHA ÖNEMLİ BU KUTLU DAVA NEKİ SEN BİR VEKİL OLSANDA DİĞER İKİSİNİ KAYBETSEKTE ÖNEMLİ DEĞİL ÖNEMLİ OLAN TOPLUMU PEŞİNE TAKACAK ADAYLARI ELEMEK

ahmet selim

10 Nisan 2015 Cuma 14:08

Ak parti çoğulcu bir parti, Süleyman soylu Trabzonlu mu da trabzon'dan aday ? değil. peki ya neden, bakan namzetleri Anadoluya dağıtıldı, Burdur'a da Burdurlu olduğu için onu uygun gördüler. 3 te 3 çıkınca zırvalayacağınız bahaneleri şimdiden ayarlayın. hımm mesela oylar çalındı olabilir. yok ama bu çok klişe, oylar satın alındı desek? adaylar o kadar zengin değil ki ? N'oldu Ömer Bütüner sert kaya mı geldi size de bu kadar feveran ediyorsunuz.

misafir

10 Nisan 2015 Cuma 11:41

{ AK PARTİ İL BAŞKANI 8 HAZİRANDA GİDİCİ isimli kişinin yorumuna cevap : } çok doğru söylemişsin teşekkür ederiz

AK PARTİ İL BAŞKANI 8 HAZİRANDA GİDİCİ

10 Nisan 2015 Cuma 08:48

BEKLEDİM DE GELMEDİN SEÇİMİN BAŞLADIĞINI BİLMEDİN.ÖMER BÜTÜNER BAŞKANIN YENİ ŞARKISI BU OLACAK.DAHA ÇOK BEKLEYECEK REŞAT BEYİ AMA NERDEEE. ADAYIN HUKUK BÜROSU İSTANBUL DA ZATEN İSTANBUL'DAN ADAYLIK BAŞVURUSU YAPMIŞ NE DEMEYE ADAMIN BURDUR'A GELMESİ İÇİN UĞRAŞTIN.BENCE AĞIRLIĞINI GENEL MERKEZE KOYSA İDİN REŞAT BEY BURDUR'DAN ADAY YAPILMAZDI.AMA İL BAŞKANI OLARAK SİZE SORULDUĞUNDA EMİNİM Kİ EMEKLİ SAVCI OLMASINDAN DOLAYI MESLEĞİNİZ İCABI GELSİN DEMİŞSİNİZ Kİ GELDİ.ADAMA BİR DE 5 SAAT ÖNCE TELEFON EDEREK HABER VERMİŞSİNİZ.HABERİNİZ YOKMUŞ GİBİ İL BİNASINDA SAAT 5 DE HERKESLE ÖĞRENMİŞ NUMARASI YAPIYORSUNUZ.YEMEZLER BAŞKAN YEMEZLER...OLAN İBRAHİM EKİCİ İLE KAMİL ÖZCAN'A OLDU.SİZİN AYAK OYUNLARINIZ YÜZÜNDEN AK PARTİ KÜSKÜNLERİ BURDUR'DAN 3 ÇIKARMAMAYA NEDEN OLACAK YAZIK OLDU.SONUNUZU KENDİNİZ HAZIRLADINIZ.2 MİLLETVEKİLİNİ 1 E DÜŞÜRÜNCE BAŞARISIZ OLARAK GÖRÜLECEK VE GÖREVDEN AZLEDİLECEKSİNİZ.DENİZ KURT BEY ŞİMDİDEN HAZIRLANSIN. 60 GÜN SONRA İL BAŞKANI.

KAMİL ÖZCAN NEDEN İSTİFA ETMİYOR.

10 Nisan 2015 Cuma 08:39

{ ender isimli kişinin yorumuna cevap : } Katılıyorum Kardeşim hadi aday adayı iken seçilmeyebilir o yüzden istifa etmesi gerekmez diye düşünülen bu gibi görevlerde aday olduğunuz zaman ayrılmanız gerekir.Ama nedense bunu yapmıyorlar. DSYB DE SADECE AK PARTİLİ çiftçiler mi üye acaba neden üyelerin sesi çıkmıyor.Burada denetim kurulu yok mu.Kurumlara neden siyaset sokuluyor. Çiftçinin emeği olan ve kuruş kuruş biriken bu paraların seçimlerde harcanmaması lazım.Harcayacaksa Yarışlı köyündeki kendi çiftliğinden harcasın kardeşim. KAMİL ÖZCAN ETİK OLARAK İSTİFA ETMEN LAZIM.GÖREVİNİ BIRAK Kİ ADAYLIĞINA TAM ÇALIŞABİLESİN.YOKSA SEÇİLEMEYECEĞİNİ BİLDİĞİN İÇİN Mİ AYRILMIYORSUN?

öğretmen

10 Nisan 2015 Cuma 20:00

AKP nin Burdur da 2 milletvekilliğini garantilemesinin formüllerinden birisi seçimden önce Milli Eğitim de kamuoyu öğretmenler ve diğer personel nezdinde yıpranmış ve başta istenmeyen müdür müdür yardımcıları ve şb müdürlerinden bazılarının en kısa sürede görevden alınması AKP ye en az yüzde 4 oy kazandıracaktır. Bir dost

uygur