Realtime website statisticsRealtime website statistics

12 Aralık 2018 Çarşamba

  • 5,355 TL
  • 6,088 TL
  • 214,80 TL
  • 90.394

Deniz Kurt İsmi Netleşmeye Başladı

Deniz Kurt İsmi Netleşmeye Başladı

Ak Parti Burdur'da Deniz Kurt'la Devam Edecek

23 Kasım 2018 Cuma 14:30 SİYASET

Edinilen bilgilere göre Ak Parti Burdur'da Belediye Başkan Adayığında Deniz Kurt'la gitmek yönünde birleşmiş görünüyor.

Kesin olmamakla birlikte Ak Parti Burdur'da Belediye Başkan Adayı olarak Deniz Kurt'la yoluna devam edecek. 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 0 Yorum

MİSAFİR

03 Haziran 2015 Çarşamba 15:29

Makü lü Gardaş ha bu arada sinirlenme çünkü yazdıklarını yanlış kelimelerle ifade ediyorsun sakin ol. ( öykü varsın , öykü yapılıyor) mübarek bir daha kontrol et. Sonra millet yanlışa çeker bak gardaş tavsiyesi....

MİSAFİR

03 Haziran 2015 Çarşamba 15:25

Allah herkesin kalbinden geçenleri ve niyetlerini kendimizden daha iyi biliyor, Maku rumuzlu gardaş, siz anlaşıldığı üzere Sayın Adem beye ve Bu sitenin editörüne çok yakınsınız. Onlara adaletli ve dürüst işler yapmayı tavsiye ediniz. Böyle ipe sapa gelmez işlerle boşa vakit harcamayın ve canınızı sıkmayın . Üniversiteye ve projelere konsantre olun. Hazırın üstüne oturdunuz zannetmeyin daha üniversitenin bir çok eksiği var. . Eskinin üstüne pozitif ve yararlı ne koyacaksınız onları düşünün gardaş..

maku

29 Mayıs 2015 Cuma 22:40

Arkadaşlar editore sitem edeceğinize üniversitesede memnuniyet anketi yapılmıştı nerdeydiniz sonuçlar neden yayınlanmadı çünkü memnuniyet düşüktü düne kadar inşallah bu yönetim gider diyenler şimdi çamur atmaya başladılar.Yeni rektörümüze ve yeni atamalara saygı gösterin ve bu haberler öykü yapılıyor.hiç olmazsa geçmişi filim şeridi gibi izliyoruz.haklı haksız iyi yönetimle olur.bence bu yönetimi sindiremeyenler,macera peşinde öykü varsın bomba 15 sonsuz destek maku den.

Ahmet Bilir

29 Mayıs 2015 Cuma 21:21

{ ciddi olun... isimli kişinin yorumuna cevap : Editör değilim ancak editör dostumdur. Sizi atamalar ilgilendirmeyebilir ancak benim ilgimi çekti.Bir Rekktör ataması ilgilendirmiyor ise dostca tavsiye,siz haber filan okumayın, okumayın ki lağım ağzınızla burayıda kirletmeyin. Yanlış anlamayın dostca tavsiye! Ama hala isminizi yazmamışsınız

ciddi olun...

29 Mayıs 2015 Cuma 20:33

Sayın Ahmet bey...yaptığım yorumun bu haber ile doğrudan bir ilgisi yoktur. Kimin nereye ne şekilde atandığı beni zerre kadar ilgilendirmiyor. Yaptığım yorum editöre dostça bir nottur. Alakasız yorumunuza sadece gülüyorum. Yoksa sen editör müsün?

Ahmet

29 Mayıs 2015 Cuma 18:55

{ ciddi olun... isimli kişinin yorumuna cevap : } Sen önce eğer hak ve hukuktan bahsediyorsan öncelikle ismini yazarak yorum yap. Bu haberi bende okudum. Haberde hak ve hukuk yenecek ne var onu anlayamadım. İşinize geldi mi haber çok doğru gelmedi mi yalan yanlış. Yanlış ise adalet bu sitenin kalemini kırar, sen değil: Yaptığın yorumda bile sen seviyeni ve seciyeni ortaya koymuşsun. Sana daha da bişey demem.

ciddi olun...

29 Mayıs 2015 Cuma 19:06

Sayın editör...site sahibi olmuşsunuz, bir şekilde habercilik yapıyorsunuz. Bu işin profesyonel eğitimini aldınız mı, medya etiği ve medya hukuku ile bilfi sahibi misiniz bilmiyorum...ama size diyeceklerim var...bence defalarca okuyun,düşünün...insanların izzet ve nefisleriyle oynamak, hakaret etmek, hakaret ettirmek, işinize gelen yorumları yayınlanıp, işinize gelmeyeni yayınlamak, siyasilerin kuyruğuna takılmak, siyasilerle reklam gelirleri uğruna onların silahşörlüğünü,kalemşörlüğünü yapmak sizi haberci yapmaz...kul hakkına giren, veremeyeceğiniz hakk ve hukuk altına girmiş zavallı bir kul yapar. İnanın bu site yüzünden almış olduğunuz beddua ve ah sizi ömür boyu güldürmez. Kazandığınuz paranın bereketi olmaz. Şundan eminim ki sen bu yorumu da yayınlamazsın. Çünkü rahtsız olursun. Ben bunu bile bile yazıyorum, oku da düşün diye...sen hiç tanımadığın, iç dünyasını bilmediğin insanların o kadar ahını aldın ki senin ahiretini düşünemiyorum. Her insanın seveni olur, sevmeyeni olur...senin siten insanların nefretlerini kustukları bir çukura dönüştü. Ama bu nefretin sebebini, aslını kimse bilmiyor...bu ülkede idealist yöneticilik yaparsan seni kimse sevmez, saygı duymaz. Çalışırsan ve sisteme çomağını sokarsan etrafın kalabalık olur. Sana tavsiyem bu yazılan hiçbir yorumu yayınlama...iyi yada kötü yayınlama. Ne kul hakkına gir ne de buna vesile ol. AHİRETİNİ DÜŞÜN...YANACAKSIN !!!

gariban

29 Mayıs 2015 Cuma 13:17

Sayın editör, size yazılan yorumların işinize gelenini mi yayınlıyorsunuz, paylaşamadın ki içinde size de dokununca zorunuza mı gitti taraflı olduğunuz buradan belli, saygı ve muhabbetlerimle.

ev sahibinden musafire cvp;

29 Mayıs 2015 Cuma 12:54

Cumhurbaskanin taktiri tartisilmaz dogrudur.Her donemde bir kirilan her donemde bir sevinen olur hayatin kanunu bu...Lakin bir isim soy isim yazmissin.Kubilay Cakir herkes tarafindan bilinen ve sevilen bir insandir...Boyle karalamalar hos degil ayrica kendisi ustleri tarafindan verilen her karara saygi gosteren bir insandir n e kadar taniyosun bilemem saptirmani n anlami yok...sirket personeli olsun idari personel olsun sevilen bir ADAMDIR...Bi diyecegin varsa karsisina gec bence emin ol sana bile bir saygisi bir iyiligi bir selami mutlaka vardir...

VATANDAŞ

29 Mayıs 2015 Cuma 10:41

BEHÇET BEY BENCE GEÇEN DÖNEME SEVNDİĞİ GİBİ BU DÖNEME SAYGI GÖSTERME ERDEMLİLİĞİNİ SERGİLEYİP, SAATÇİ HOCAYA KUCAK AÇAN BURDUR HALKINA YÜREKTEN TEŞEKKÜR ETMESİ GEREKİR .AYRICA KONUYU BU ŞEKİLDE DEFALARCA GÜNDEME GETİREREK AMADEMİSYEN OLAN KARDEŞİNE ZARAR VERMEMESİ DAHA İSABETLİ OLURDU.

misafir

28 Mayıs 2015 Perşembe 22:51

haklısınız evet 2.sıradakini neden atadı demi ya kardeşim geçen seçimde neden ihtiraz etmedi sayın cumhurbaşkanımıza ya benim hakkım değildi 1. sıradaki arkadaşın hakkıdır neden demedi..uzatmanın anlamı yok haksa o günküde haktı değilse saygı duyacaksınız.sayın saatci hocanın üniversiteden haberi yoktiki üniversiteyi 3 başkan birde başkanlara abi diye arkalarından dolaşan sekreter...akademik ve idari personelleri dışlayan hor gören dünyayı sanki onlar yaratmış gibi kibir tavan yapmı insanlar yönetti onlarda çok üzgün saatci kaybetti diye hele şöförünüz Kubilay Çakır iki göz iki çeşme saatcinin ismini kullanarak burada nicelerini dize getirdi...yoksa sayın saatci kötü bir insan değildi ama iyilik iyi bir yönetici yapmıyor.Allay yolunuzu açık etsin.artık size düşen sayın Prof.Dr.Adem Korkmaz hocaya saygı duymak özverili çalışmak yöneticiliği öğrenmek ne hatalar yapmışım diye görmek...Allah Sayın Rektörümüz Adem Hocamızın yardımcısı olsun.süper bir kadro oluşturmuş ve böyle devam ederse 8 yıl burda inşallah

ikinci

28 Mayıs 2015 Perşembe 22:49

Kardeşi ikinci olduğu seçimde atanınca cıkıp açıklama yapsaydı kardeşim haketmedi deseydi onun delikanlı olduğuna inanırdık. İkinciyi atama teamülü devam ediyor hepsi bu

MAKÜ

28 Mayıs 2015 Perşembe 22:47

Behçet bey kardeşin bundan önceki seçimde 2. sıradaydı rektör oldu bu oldukça doğal. Kardeşini yanına alsana burdan gitsin Fethiye kazansın!

DİĞER HABERLER

ÇOK OKUNANLAR

SONRAKİ HABER

VALİ HASAN ŞILDAK’IN ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI

VALİ HASAN ŞILDAK’IN ÖĞRETMENLER GÜNÜ MESAJI