Realtime website statisticsRealtime website statistics

21 Ekim 2018 Pazar

  • 5,644 TL
  • 6,498 TL
  • 222,20 TL
  • 96.455

Bayram Özçelik'e Danışman ve Personelinden Doğum Günü Sürprizi

Bayram Özçelik'e Danışman ve Personelinden Doğum Günü Sürprizi

.

01 Ekim 2018 Pazartesi 12:42 SİYASET

Ak Parti Burdur Milletvekili Bayram Özçelik bugün 52'yi bitirerek 53 yaşına girdi. Doğum günü sebebi ile mecliste danışmanları ve meclis personeli küçük bir sürpriz yaparak Özçelik'e pasta ile sürpriz yaptılar.

Hayatının neredeyse yarısını siyasete adayan Özçelik geride bıraktığı 52 yaşın, 17 yılında  Ak Parti'de görev aldı. Özçelik bu sürenin 16,5 yılında ise Ak Parti Burdur Milletvekili olarak geçirdi. Bizlerde Bomba15 olarak Sayın Özçelik'in doğum günü kutluyoruz.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

  • Toplam 0 Yorum

ne demiş

09 Nisan 2015 Perşembe 16:37

{ ahmet selim isimli kişinin yorumuna cevap : } nerden biliyon nerden bilevedin gali ahmet selim sende biliyon ama demek işin var bitecek ne çıkar bu yaaaa

kamilcim

09 Nisan 2015 Perşembe 16:26

kamil özcan gaza gelme abim.. Çiftliğini sattıracaklar yemin olsun bunlar. 3 te 3 diiyorlar valla 1 bile zordan olacak.. Hani demedi deme. sen iyi adamsın hem seçimde fazla görünmesen iyi olur. Seni herkes seviyor. diğer partili üyelerinin tepkisini bari çekme. Boşver bu kuru sloganları abim. sana Genel başkanlık yakışır orayı asıl sen. hadi işin rast gitsin

Sizi Gidi Teyamülcüler Siziiiii

09 Nisan 2015 Perşembe 12:45

{ ahmet selim isimli kişinin yorumuna cevap : } Sen konuşuyosun ama bi kadar da boş konuşuyorsun, AKP'nin ve adaylarının savunulacak bir tarafı kalmadı. Demekrosi, demokrasi dediniz, milleti toplayıp teyamüle gittiniz, sandıkları burada açmadınız, merkezinizde açtınız... hani nerede sandık sonuçları... Bu yetmezmiş gibi sivil toplum örgütleri ile dalga geçtiniz... neymiş adayı size de soralım... sordunuz da noldu... Reşat Petek nerden çıktı.... ben sana önce aklı selim ol diyorummm, sen hala masal okuyon. AKP artık bocaladı, ne yapacağını bilemez hale geldi. daha durun bu iyi günleriniz...

kamil zaten piyon

09 Nisan 2015 Perşembe 09:40

kamil özcan zaten piyonparacıkları gidecek ve 3te 3 diye gaz vermezlermi birde

Karamanlı'lı

09 Nisan 2015 Perşembe 09:02

Bucak ilçesine hayırlı olsun TULUM çıkaracak.Ne de olsa vekil adaylarının üçününde kökü Bucak. İl merkezinde ve ilin batısındaki ilçelerde etkili kimse kalmamış.Başta il merkezi Burdur olmak üzere Kemer,Karamanlı,Yeşilova,Tefenni,Altınyayla ve Gölhisar'da yaşayan seçmenler iyi düşünsünler artık. Vekillerini görmek istedikleri zaman bi zahmet Bucak'a teşrif etsinler Gönlüm zorlanıyor.

ahmet selim

09 Nisan 2015 Perşembe 08:44

Reşat Petek; bakan namzedi, çok değerli ve birikimli bir insan. İbrahim Ekici yıllardır parti teşkilatından olan partiye hizmetleri olmuş bir insan. Kamil Özcan ise halkın içinden, pozitif kişi-parti farkı gözetmeden herkese faydalı olmaya çalışan bir insan. Ak partinin adayları her kesimi kucaklayan bir profilde. Bu kapak tam oturdu ki fokurdayıp duruyorsunuz...

uygur

09 Nisan 2015 Perşembe 09:42

Petek daha çok masal anlatan tonton dedelere benziyor. Seçilince bir daha uğramaz. Öpüp kucaklayin iyice.

Bundan Kötüsü olamazdı....

09 Nisan 2015 Perşembe 08:14

Siz önce 1 vekilliği garantileyin de sonra tulumları çıkarın.... Burdur'dan hiç aday yokmuş gibi Reşat bey'i tepeden indirdiniz, İbrahim Ekici ile zaten olmaz, Kamil Özcan desen önce kendisi DSYB'den bi istifa etsin... üyeleri kendilerine ateş püskürüyor... Allahım yaa şu adaylara bir bakın hele...

Yandaş

09 Nisan 2015 Perşembe 08:30

Bir gülme krizidir gidiyor. Bahsettiğin tulumları giyip koşarak bankalara gidersiniz. Senin gibi ÇAKMA M V ne ihtiyacımız yok..

DİĞER HABERLER

ÇOK OKUNANLAR

SONRAKİ HABER

BURDUR'DA ŞOK DOLANDIRICILIK!

BURDUR'DA ŞOK DOLANDIRICILIK!